I am.no*link*

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
ORIGINAL: Caprice

Men de oplysningene de har på siden, kan man jo finne på andre sider... ser liksom ikke oppstyret[8|]

de fjernet jo de hemmelige opplysningene[:-]

Ja de kan jo finne de andre steder,men syns måten de hadde skrevet det på var litt stilig.
Og at de hadde samlet alt.

Får opplysninger om hele slekta jeg[&:] Har så sjeldent navn...

jammen ikke mye de har på meg vaffal. Bare skattelistene med mitt navn som gift, ellers står jeg registrert med mitt etternavn som ble byttet i 2007. Stor skuff spør du meg[8|]

De opplysningene er jo tilgjengelige andre plasser på nettet og, så jeg ser ikke problemet. Ulovlig eller ikke, så kan hvem som helst finne ut av det samme på andre måte likvel...

hmm..

står alt om meg. er kun meg som heter det jeg heter i verden

ORIGINAL: knerw

Heldigvis står det ingenting om meg der. [8D]
Man finner ikke noe om meg hvis man søker på navnet mitt på google og sånt heller.
Litt glad for det egentlig. Vil ikke at folk skal kunne finne adressa mi, mobilnret. mitt osv. [;)]

ikke på www.telefonkatalogen.no heller?

var jo bare navn og adresse som kom opp[:D]og at ingen andre har mitt navn i norge[:)]

Måtte bare søke opp meg selv, og der var det mye feiler gitt...

De har tatt med et andre fornavn jeg fjerna da jeg gifta meg for 1,5 år siden, jeg bor visstnok på en adresse jeg flytta fra for 14 mnd siden,som ligger i en kommune langt unna der jeg bor nå....
Og gubben finnes ikke der....

det var feil opplysninger om meg uansett[:D]

Back
Topp