I am back!!!

RenateWild

Elsker forumet
Heisann jenter!

Da er jeg endelig tilbake på nett!!! Tok sin tid dette, men nå skal alt være i orden her! [:)]

Har det skjedd noe nytt mens jeg har vært borte??? Ser jo at tvillinger er født... GRATULERE TIL MAMMAEN OG PAPPAEN!!!! Men er det flere som har kommet???

Her holder vesla seg fremdeles i magen, og alt er vel med oss begge to! [:)][:)]

Der var du igjen, ja! Welcome back! [:D]

Overraskende få babyer som har kommet til nå, og bra er jo det! [:)]

Godt å høre!!! Desto nærmere termin de holder seg der inne desto bedre er det jo!!! [:)]

Takk forresten!!! [:D] Godt å være tilbake! Må jo følge med på hva som skjer med jentene her inne!!! [:)]

Velkommen tilbake ja. [:)] Godt at vesla er i magen ennå, og at dere har det bra begge to. [:)]

Heeey og velkommen tilbake!![:D]

Ja her er det action miss jackson, men 4 av de nyankomne er tvillinger da[:)]
Her ligger bollen på tvers og trives tydeligvis godt med det...hvordan ligger det an med din bolle og form da?

ORIGINAL: MammaOkt

Heeey og velkommen tilbake!![:D]

Ja her er det action miss jackson, men 4 av de nyankomne er tvillinger da[:)]
Her ligger bollen på tvers og trives tydeligvis godt med det...hvordan ligger det an med din bolle og form da?

Takker!!! [:D][:D][:D][:D]

Vesla her ligger med hodet ned, men aner ikke om det har festet seg enda... Skal på ny ul og kontroll på sykehuset til mandag så da får vi se hva de sier på der. Ellers mener legen min at han sjelden eller aldri har opplevet en så fysisk sterk baby som hun som befinner seg i magen min!!! Sånn med tanke på sparkene og hjerteslag. Han mener hun er klar til å komme ut!!! Men ser ikke ut som hun har planer om det helt enda! HELDIGVIS! Hun har det jo best der inne noen uker til!

Formen min er bedre... Jeg har fått ned blodtrykket og det ser ut som at svangerskapsforgiftningen er under kontroll! [:)] Begynner å bli litt trangt her nå, men syns i grunn dette går veldig greit likevel! [:)]

Nå skal jeg finne senga mi!!! Ville bare en tur innom og sjekke forholdene nå som alt datatullet var fikset! [;)]

God natt jenter!!!!

Velkommen tilbake [:D]  (selvom jeg har snakket med deg i mellomtiden. hehe)

Velkommen tilbake [:)]

Velkommen tilbake[:)]

Velcome back!!![:D][:D]

Der var du ja!! [:)] Velkommen tilbake, har tenkt på å etterlyse deg opptil fleire ganger![;)] hehe...

Nærmer deg termin med stormskritt du ser eg!
Godt å høyre alt står bra til meg deg og snuppa!![;)]

klem

Velkommen tilbake[:)]

Velkommen tilbake, og hurra for internett!

Og det er jo bra at jenta di framleis er der ho høyrer heime, i alle fall den neste månaden. [:D]

Velkommen tilbake ja!

ORIGINAL: Mammacili

ORIGINAL: Blippetiblippblopp

Velkommen tilbake ja!

[:D][;)] Godt at alt er bra med dere

[:)][:)]

Back
Topp