i alle dager...

lillemor80

Forelsket i forumet
akkurat kommet fra helsestasjoen her, og i følge helsesøster så sier Felix "mamma"!!!!! Han har mange rare lyder og er sjelden så veldig stille av seg. Har ofte syntes han har sagt både mamma og pappa, men det er jo bare lyder. Men i de siste dagene så sier han ofte "mamma" når han gråter, og da han fikk sprøyte i dag gråt han og helsesøster sa også at han sa mamma!! Er det mulig det da??? Han kan da ikke si det når han er så liten kan han det da?? Er det bare meg eller er det flere som sier noen ord??

He he så gøy!!!
Tror jeg hører noen og innimellom her også.. Men er ikke sikker.. Får vente å se[:)]

noah sier ikke ord enda, men lager lyder som minner om ord[:)]
Tror at om de hører ord mange ganger så fester det seg vel så hermer de, men tviler de skjønner betydningen av det så tidlig..¨

Morro at han sier mamma da, gleder meg til Noah også begynner[:D]

ÅÅÅ...så søtt[:D][:D][:D]

Gutten min sa ikke mamma før han var 17mnd (han sa pappa da han var 13mnd)

Har ikke hørt noen lyder som ligner på "mamma" her i gården nei. Jenta mi prater mye, men det er mest "agøøø", og masse masse rare knotete ord..hihi..

Jøss, så morro da! Nei, jeg vet ikke om de skjønner betydningen av noen ord enda, men de hermer jo så godt de kan!

Så gøy da!! Ida sier også mamma, men det er kun når hun gråter. [&:] Men søtt er det jo [:D] 

syns Robin også har en mammalyd hvis han griner.syns han sier hei også jeg..men som sagt det er sikkert ikke bevisst.

Back
Topp