lillemor80
Forelsket i forumet
akkurat kommet fra helsestasjoen her, og i følge helsesøster så sier Felix "mamma"!!!!! Han har mange rare lyder og er sjelden så veldig stille av seg. Har ofte syntes han har sagt både mamma og pappa, men det er jo bare lyder. Men i de siste dagene så sier han ofte "mamma" når han gråter, og da han fikk sprøyte i dag gråt han og helsesøster sa også at han sa mamma!! Er det mulig det da??? Han kan da ikke si det når han er så liten kan han det da?? Er det bare meg eller er det flere som sier noen ord??