i alle dager da

BreeVanDeKamp

Gift med forumet
nå klør jeg meg i huet. lisja la seg rundt 22-23 i går. sov til 07 fikk mat, sovna igjen sto opp 10 og la seg i 12-13 tia. og sover ennå!![:-]

hu bruker jo bare å sove 1 time per dupp. Og hu sover veldig mye i det siste synes jeg. La seg jo i 7-8 tia her en kveld og spiste 24 og kl.07 og sov igjen 10!

Herregud, er dette normalt??[8|]

Ja, tipper hun trenger søvnen sin og derfor sover såpass. Sander har også begynt litt sånn, han sover aldri mer enn 40 min og den siste uka har han klint til med 3 timer[8D]

ORIGINAL: nurkis og Sander

Ja, tipper hun trenger søvnen sin og derfor sover såpass. Sander har også begynt litt sånn, han sover aldri mer enn 40 min og den siste uka har han klint til med 3 timer[8D]
oi, det var et stort sprang[:-] ja da satser jeg bare på at hu tar igjen litt tapt søvn[;)]

Søvn avler søvn... Eller hva det heter! [8D]
Så bare la henne sove!! [;)]

ORIGINAL: Flaskemamma

oi, det var et stort sprang[:-] ja da satser jeg bare på at hu tar igjen litt tapt søvn[;)]

Hehe ja, det kan man si[8D] 
De begynner jo å bli større og er jo mye mer aktiv på dagen, så tror at de kanskje også trenger mer søvn[:D]

ORIGINAL: fruit

Søvn avler søvn... Eller hva det heter! [8D]
Så bare la henne sove!! [;)]
har da ingen planer om å vekke henne.

ORIGINAL: Flaskemamma

Hehe ja, det kan man si[8D] 
De begynner jo å bli større og er jo mye mer aktiv på dagen, så tror at de kanskje også trenger mer søvn[:D]
aktiv kan man godt si, sprelle loppe som ligger på teppe og vrir og vender på seg[8D]

Emilie har oxo sånne sovedøgn.
Dog svært sjeldent da, men hadde et sånn på søndag-->mandag..
er vel sånn at noen døgn spiser de mer enn vanlig og andre døgn sover de mer enn vanlig.. så det "normale " mellom der[:)]

her har J sovet siden fem.. kun vært oppe å spist... spent på hvor tidlig det blir morgen imorra om ho skal sove lenge nå :O Blir helt nervøs jeg :P hehehe

ORIGINAL: * Lille Persille *

her har J sovet siden fem.. kun vært oppe å spist... spent på hvor tidlig det blir morgen imorra om ho skal sove lenge nå :O Blir helt nervøs jeg :P hehehe
hehe, tenker sånn jeg også[:)] hihi.. blir jo ille nervøs jeg[8D]

samme her!!!

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

samme her!!!
ja da går jeg ut ifra at hu har det helt topp, trodde kanskje hu begynte å bli dårlig siden hu sov sånn.. jeg er jo syk, men hu har ikke blitt smitta ennå

Back
Topp