I <3 god service!

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
I lys av min fadese med å bestille fra Norli (never again), må jeg sende litt positivt ut i verden også. :)
Og det er om Babycare!

Sendte de en epost i går kveld for å høre om det var mulig å bestille ny sittedel til vogna mi, siden den er ødelagt.
Når jeg sto opp i dag morges lå det svar om at de hadde snakket med leverandøren, som bare hadde fargen sand inne. Sendte tilbake at jeg helst ønsket svart eller brun, og fem minutter(!) senere tikker det inn svar om at de tok kontakt igjen når de hadde fått leveringstid og pris fra leverandør.
Flinke Babycare! Sånne serviceinnstilte mennesker liker vi!

Har dere noen bedrifter dere syns fortjener ros for god service?

Babycare her i byen! Helt fantastisk service! Da vi kjøpte stellebord (som viste seg å ikke være flatpakke slik vi regnet med) hjalp innehaveren oss med å få den inn i bila. Det var ei stang i bila som var i veien, men den hadde kilt seg fast, så da hentet han verktøy og olje og fikk den løs!
Og en annen gang jeg var innom sto han og trilla på ei vogn fordi den lille oppi holdt på å våkne og foreldrene var i etasjen under for å se på bilstol!
Bare så supertrist at de legger ned nå 1.juni :(

Jeg er veldig glad i cdon! Gode priser og varen ligger nesten i posten før du har fått bestilt:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp