fruluna Forumet er livet 27 Feb 2006 #1 Våkne opp da folkens!!! Så stille her jo.. Ingen som vil krangle engang??
T teba Gift med forumet 27 Feb 2006 #2 det ER FAEN MEG GREIT!!!!!!!!!!!!!!1 Å DI J----....TØLE!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOM IGJEN DA!!!! PINGLE-PYSA!!!!!!!!!!!!!
det ER FAEN MEG GREIT!!!!!!!!!!!!!!1 Å DI J----....TØLE!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOM IGJEN DA!!!! PINGLE-PYSA!!!!!!!!!!!!!
~September~ Gift med forumet 27 Feb 2006 #3 Herregud, må joh ikke skremme vannet av oss her med den hylinga!!![&:] Rolig barnetv stund her!![8D]
Dama Gift med forumet 27 Feb 2006 #4 wææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææhhhhh [&:][&:][&:] [>:][>:] Krangle? jo, fyyyyyyyyyf#¤n meg skal krangle jeg ja!!!!! om hva da, forresten?? [8|] Jeg har 12 minutter å krangle på før lokal-nyhetene begynner...
wææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææhhhhh [&:][&:][&:] [>:][>:] Krangle? jo, fyyyyyyyyyf#¤n meg skal krangle jeg ja!!!!! om hva da, forresten?? [8|] Jeg har 12 minutter å krangle på før lokal-nyhetene begynner...
Kal-El Forumet er livet 27 Feb 2006 #6 Fruluna, jeg har egentlig ikke villet sagt dette før, jeg hater deg, intenst - helt uten grunn, og alt jeg vil er å krangle med deg i all evighet.
Fruluna, jeg har egentlig ikke villet sagt dette før, jeg hater deg, intenst - helt uten grunn, og alt jeg vil er å krangle med deg i all evighet.
fruluna Forumet er livet 27 Feb 2006 #8 Møkkafolk!! Arg!! Og nå begynte jammen det hersens nettet å henge seg opp!! Jævla Telenor!! Grr... Hva skal vi krangle om da???? At dere er rare?
Møkkafolk!! Arg!! Og nå begynte jammen det hersens nettet å henge seg opp!! Jævla Telenor!! Grr... Hva skal vi krangle om da???? At dere er rare?
fruluna Forumet er livet 27 Feb 2006 #9 ORIGINAL: ~september~ Herregud, må joh ikke skremme vannet av oss her med den hylinga!!![&:] Rolig barnetv stund her!![8D] BØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ
ORIGINAL: ~september~ Herregud, må joh ikke skremme vannet av oss her med den hylinga!!![&:] Rolig barnetv stund her!![8D] BØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ
Kal-El Forumet er livet 27 Feb 2006 #11 ORIGINAL: fruluna Hva skal vi krangle om da???? At dere er rare? Jeg synes vi skal begynne med å krangle om hva vi skal krangle om, derfor er jeg uenig.
ORIGINAL: fruluna Hva skal vi krangle om da???? At dere er rare? Jeg synes vi skal begynne med å krangle om hva vi skal krangle om, derfor er jeg uenig.
fruluna Forumet er livet 27 Feb 2006 #12 ORIGINAL: Karmacom Fruluna, jeg har egentlig ikke villet sagt dette før, jeg hater deg, intenst - helt uten grunn, og alt jeg vil er å krangle med deg i all evighet. Har aldri bedt deg bli med på noen som helst diskusjon! Pervo!
ORIGINAL: Karmacom Fruluna, jeg har egentlig ikke villet sagt dette før, jeg hater deg, intenst - helt uten grunn, og alt jeg vil er å krangle med deg i all evighet. Har aldri bedt deg bli med på noen som helst diskusjon! Pervo!
fruluna Forumet er livet 27 Feb 2006 #16 ORIGINAL: teba OG DET KOM FRA RETTE KJEFTEN!!!!!!!!!!!! Hold kjeft du da!!
Kal-El Forumet er livet 27 Feb 2006 #17 ORIGINAL: fruluna Har aldri bedt deg bli med på noen som helst diskusjon! Pervo! Du lovte å ikke si til noen at jeg var pervo. Akuratt som jeg lovte å ikke si til noen at du liker b*sj.
ORIGINAL: fruluna Har aldri bedt deg bli med på noen som helst diskusjon! Pervo! Du lovte å ikke si til noen at jeg var pervo. Akuratt som jeg lovte å ikke si til noen at du liker b*sj.
~September~ Gift med forumet 27 Feb 2006 #18 ORIGINAL: teba OG DET KOM FRA RETTE KJEFTEN!!!!!!!!!!!! Hvem er et du snakker til din ???
fruluna Forumet er livet 27 Feb 2006 #19 ORIGINAL: Karmacom ORIGINAL: fruluna Har aldri bedt deg bli med på noen som helst diskusjon! Pervo! Du lovte å ikke si til noen at jeg var pervo. Akuratt som jeg lovte å ikke si til noen at du liker b*sj. Overser deg!
ORIGINAL: Karmacom ORIGINAL: fruluna Har aldri bedt deg bli med på noen som helst diskusjon! Pervo! Du lovte å ikke si til noen at jeg var pervo. Akuratt som jeg lovte å ikke si til noen at du liker b*sj. Overser deg!
T teba Gift med forumet 27 Feb 2006 #20 DET ER JAGGU MEG GREIT!!! OUTSIDE!!!!!!!!!!!!!!!!NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@][:@]