fruluna Forumet er livet 27 Feb 2006 #141 ORIGINAL: Karmacom ORIGINAL: fruluna Karmacom tenner på spying han!! Det og wet sex!! må du røpe alt vi driver med? kan vi ikke ha noen hemmeligheter mellom oss? Jeg røper bare de snille da din kjønnsopererte transe!
ORIGINAL: Karmacom ORIGINAL: fruluna Karmacom tenner på spying han!! Det og wet sex!! må du røpe alt vi driver med? kan vi ikke ha noen hemmeligheter mellom oss? Jeg røper bare de snille da din kjønnsopererte transe!
fruluna Forumet er livet 27 Feb 2006 #143 ORIGINAL: Kjersti2 hehe.. krangle fruluna i dag[;)] Sippe Kjersti i dag! æsj... Blæh!!!
T teba Gift med forumet 27 Feb 2006 #145 nei nå gidd eg ihvertfall ikkje sitte her med dere lengre, dustehuer!!! dere er så dobbeltmoralske og patetiske at det her er waste of my time!!! Håper eg slepp å sjå trynene deres!!!!![:'(]
nei nå gidd eg ihvertfall ikkje sitte her med dere lengre, dustehuer!!! dere er så dobbeltmoralske og patetiske at det her er waste of my time!!! Håper eg slepp å sjå trynene deres!!!!![:'(]
fruluna Forumet er livet 27 Feb 2006 #146 ORIGINAL: teba nei nå gidd eg ihvertfall ikkje sitte her med dere lengre, dustehuer!!! dere er så dobbeltmoralske og patetiske at det her er waste of my time!!! Håper eg slepp å sjå trynene deres!!!!![:'(] Fuck off TUBA!!! Ha ha!!
ORIGINAL: teba nei nå gidd eg ihvertfall ikkje sitte her med dere lengre, dustehuer!!! dere er så dobbeltmoralske og patetiske at det her er waste of my time!!! Håper eg slepp å sjå trynene deres!!!!![:'(] Fuck off TUBA!!! Ha ha!!
fruluna Forumet er livet 27 Feb 2006 #147 Ha ha hi hi vi har klart å riste av oss den plagsomme dritt-typen!! Gud så deilig!!
fruluna Forumet er livet 27 Feb 2006 #149 ORIGINAL: teba fruluna pruluna..nicket høres faktisk ut som eit palmetre Du vet vel ikke hva fruluna betyr en gang du din idiot! Ha ha hvordan er det å være så dum??
ORIGINAL: teba fruluna pruluna..nicket høres faktisk ut som eit palmetre Du vet vel ikke hva fruluna betyr en gang du din idiot! Ha ha hvordan er det å være så dum??
Kal-El Forumet er livet 27 Feb 2006 #150 Jeg gir meg, er tom for dritt, så du vinner fruluna [:D] men husk:
fruluna Forumet er livet 27 Feb 2006 #151 ORIGINAL: amrs mamma men du er her forsatt,kunne tenkt å bli kvitt deg også jeg Pang!! Borte vekk med deg!!
ORIGINAL: amrs mamma men du er her forsatt,kunne tenkt å bli kvitt deg også jeg Pang!! Borte vekk med deg!!
fruluna Forumet er livet 27 Feb 2006 #152 ORIGINAL: Bekka84 hva skjer a? Hva som skjer?? At du får en kost opp i ræva di!!!
T teba Gift med forumet 27 Feb 2006 #153 hmm..tykte eg hørt ei mus som peip..men nei...det var visst ingenting! sikkert bare vinden som blåste litt ute!!! men du fruluna..heilt ærleg,kva slag type palme var det du klatra ned ifrå?
hmm..tykte eg hørt ei mus som peip..men nei...det var visst ingenting! sikkert bare vinden som blåste litt ute!!! men du fruluna..heilt ærleg,kva slag type palme var det du klatra ned ifrå?
T teba Gift med forumet 27 Feb 2006 #155 mm..høres ut som om noke karmaconehead kunne like ORIGINAL: fruluna ORIGINAL: Bekka84 hva skjer a? Hva som skjer?? At du får en kost opp i ræva di!!!
mm..høres ut som om noke karmaconehead kunne like ORIGINAL: fruluna ORIGINAL: Bekka84 hva skjer a? Hva som skjer?? At du får en kost opp i ræva di!!!
fruluna Forumet er livet 27 Feb 2006 #156 ORIGINAL: amrs mamma synes fruluna minner meg om et furutre jeg da Fælt som alle skal angripe meg da?? Rotter seg sammen da!! Babyer hele gjengen!
ORIGINAL: amrs mamma synes fruluna minner meg om et furutre jeg da Fælt som alle skal angripe meg da?? Rotter seg sammen da!! Babyer hele gjengen!
T teba Gift med forumet 27 Feb 2006 #158 hahahahaha...kanskje ho egentlig er ei kongle!!! ORIGINAL: amrs mamma det var ikke palme,ho falt ned i fra et furutre og slo huet i bakken
hahahahaha...kanskje ho egentlig er ei kongle!!! ORIGINAL: amrs mamma det var ikke palme,ho falt ned i fra et furutre og slo huet i bakken
fruluna Forumet er livet 27 Feb 2006 #159 ORIGINAL: ~september~ Herregud, dere er jo helt på trynet! ZZZZZZZZZZZZZZ.. Kom med noe bedre ditt punk hue.. Fy faen jeg er så kul ass.. Elsker Blitz og er anarkist..
ORIGINAL: ~september~ Herregud, dere er jo helt på trynet! ZZZZZZZZZZZZZZ.. Kom med noe bedre ditt punk hue.. Fy faen jeg er så kul ass.. Elsker Blitz og er anarkist..