HYYYYYYYYYYYYL!!!!!!!!!

TulleHøna

Forumet er livet
Jeg blir GAL!!!!! gjett hva jeg har gjort de siste TO timene???? joda.. jeg har BODD i klesskapet!! jeg finner ikke en dritt å ha på meg!!!! FAEN!! jeg skulle dratt for en time siden og! men jeg kan jo for pokker ikke gå ut i bare bukse, kan jeg det da!??
ååh! kjenner hormonene herjer i kroppen min, jeg er så frustrert!!

haha kjenner det til, i går la jeg med ned og furtet fordi jeg ikke fikk til en skole oppgave. Så ble jeg sikkelig sint og frustrert, så ble jeg lei meg igjen. Til slutt kom jeg heldigvis til fornuften og skjerpet meg litt. Hormonell jaaa :)

Sylvia80 skrev:
Uff da! Håper du har fått kledd på deg og kommet deg ut døra nå da!! :P
Kan ikke annet enn å le litt av deg (og oss gravide generelt) sorry.. men vi er jo litt morsomme da.. 

morsomt ja.. jeg ser humoren i det! jeg gjør det. og kommer nok til å le av meg selv også om litt! men jeg er fortsatt mektig irritert og har ikke kommet med ut døra :P

Mrs.Chuck Bass skrev:
Hahahahahaha!! Fysøren du er så kul ;-D håper du ikke fant noe, og måtte gå ut i bare bukse ;-) hipster!

HAHA!! jeg er heeeelt svingstang i dag jeg assa, nå fikk jeg tårer i øynene av svaret ditt :P haha! jaddaaa!!!

jeg endte opp med sambo sine klær, jeg :P avlyste resten av dagen, tok på med hans joggebukse og hans tskjorte, også henta jeg mini, mens jeg snek meg rundt alle hjørnene for å unngå alle de perfekte karriere-finklær-perfekte mammaene. (SPY)

ikke min dag i dag 

TulleHøna skrev:

Mrs.Chuck Bass skrev:
Hahahahahaha!! Fysøren du er så kul ;-D håper du ikke fant noe, og måtte gå ut i bare bukse ;-) hipster!

HAHA!! jeg er heeeelt svingstang i dag jeg assa, nå fikk jeg tårer i øynene av svaret ditt :P haha! jaddaaa!!!

jeg endte opp med sambo sine klær, jeg :P avlyste resten av dagen, tok på med hans joggebukse og hans tskjorte, også henta jeg mini, mens jeg snek meg rundt alle hjørnene for å unngå alle de perfekte karriere-finklær-perfekte mammaene. (SPY)

ikke min dag i dag 

Haha, herlig :-D jeg og hadde en sånn dag forleden. Helt forferdelig! Men fysøren så godt det er å bruke typen sine klær :-D det er himmelsk <3 skulle likt å sett deg snike deg rundt, ahahha! jeg har begynt å tenke, om kvinner damer jenter som er litt rare, at "hun er sikkert gravid" :pppp>

TulleHøna skrev:

Mrs.Chuck Bass skrev:

ikke min dag i dag 

Hahaha,drit bra!!
Sånn har jeg det ca hver dag i bhg ved levering og henting. 
Fæle klær - gjerne de samme, fæl på håret, kvalm og lite snakkesalig, gjemt bak solbrillene som jeg nesten ikke tørr ta av selv inne :D Gaaaad,for ei mor :P
Godt det ikke bare er meg ;)

Lykke-88 skrev:

Hahaha,drit bra!!
Sånn har jeg det ca hver dag i bhg ved levering og henting. 
Fæle klær - gjerne de samme, fæl på håret, kvalm og lite snakkesalig, gjemt bak solbrillene som jeg nesten ikke tørr ta av selv inne :D Gaaaad,for ei mor :P
Godt det ikke bare er meg ;)

åååh!!! så godt å lese!!!! hehehe!!!

Back
Topp