hyyyyyyyyle

Strikkeguri

Elsker forumet
har begynnt å blø mer og mer ut over dagen, friskt blod, kom også en klump ut i stad[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] har klarer ikke å stoppe å grine.....

tusen takk for klemmen......skla ta hcg prøver med legen på mandag og onsdag men tror nok mest trolig at det er over nå....det trodde gyekologen legen snakka med også...

ORIGINAL: Anne L

Å nei! [&o] Sender over en klem

klem

Neeeeiii!!![&o][&o] Vet så altfor godt hvordan det er [:(][:(] Sender over mange klemmer!!!

[:(] nei nei nei[:(] stor klem til deg!!!

[:(][:(][:(][:(][:(]

ånei å nei å nei å nei!!![:(][:(]

så utrlig trist![:(]

*storklem*

Uff, jeg får virkelig VONDT i hjertet[:(][:(] Klarer ikke tenke på det engang, det er jo helt umennskelig å skulle gå igjennom no sånt...[:(][:(][:(][:(]

Gir deg alle klemmer jeg har, selvom jeg vet det er utrøstelig trist..[:(]

Klemmer på, dette er det værste med prøving, og særlig prøverør.

Det er alltid vondt å miste, jeg hvet ikke hvor langt du var på veg, men har istet selv n'ærmere 2. trimester og det er vondere enn tidlig.

*klemmepå*

stooor klem til deg [:(][:(][:(]

[:(]

Det er så urettferdig..

Sender over en trøsteklem her også, selv om det ikke hjelper på smerten du føler nå..

ORIGINAL: SkattIMagenMin

[:(]

Det er så urettferdig..

Sender over en trøsteklem her også, selv om det ikke hjelper på smerten du føler nå..

tusen takk allesammen!! var nok ikke kommer så langt testa positivt 2 dager før jeg begynnte å blø....vet jo ikke hundre % om det er over enda men er ganske sikker på at ting er over og ut nå så forbereder meg på det, og skulle jeg ta feil så får jeg meg heller en positiv overraskelse når jeg får svar på hcg prøvene fredag. har funnet ut at det er den enkleste og beste måten for meg å takle dette på!! brukte heler dagen i går på å grine.har hatt en bedre dag i dag med tanke på grininga men har fortsatt vondt i hjertet mitt!! har ikke mistet håpet da,og vet jo at vi kan prøve flereganger!! har 5 flotte egg på frys!! men det gjør det jo ikke mindre vondt da.

Det er vondt uansett om du har egg på frys eller ikke.

Tenker på deg og håper det går bra[:)]

sender over klemmer og håper at det kanskje går litt bedre idag[&o][&o]

gikk bedre på lørdag, og deler av søndagen, men søndag kveld og natt og i dag har vært helt pyton igjen...[:'(] [:(] blødningen har avtatt, bare litt brunt som kommer nå (sorry detaljer) men i dag var det jo tid for første hcg prøve, og ergo så var ikke humøret på topp lenger, denne ventinga tar snart knekken på meg altså!! hadde vært så mye bedre om man bare kunne tatt en UL for å sjekka det med en gang...men det går jo ikke så tili.....i tillegg er jeg kvalm og svimmel og sliten og uvell. og jeg som hadde tenkt meg avgårde på trøste shopping i dag, nå orker jeg jo ingenting!!

Kjempeleit at det skulle gå slik! Har hatt ein kjemisk sjøl så eg veit korleis det der er[&o] Men ta tida til hjelp!

Back
Topp