hyyyyl!ble bitt av en edderkopp!

*Fernet*

Elsker forumet
skal jeg vente på å bli til spiderwoman eller smøre noe på?

Finnes det noen giftige edderkopper i norge?Den klamra seg fast og jafsa[:o]

*grøss*

O MY GOD!!! Jeg hadde seriøst dødd!!!!!!!
*GRØSS*[&:]

Den er nok ikke giftig så fremt det ikke er en importert en, og du er i Norge! Vi har kun noen få edderkopper med kraftig nok kjever til å bite gjennom huden.... Hvordan så den ut???[:)]

den var i forskjellige brunnyanser og hoppa.Skikkelig ekkel.Var ikke så stor da,ca ringfingerneglen min.

Den var stripete

ORIGINAL: *Fernet*

den var i forskjellige brunnyanser og hoppa.Skikkelig ekkel.Var ikke så stor da,ca ringfingerneglen min.

Den var stripete

Vil si den var stor nok iallfall[8D]

Snart blir synet ditt kjempebra, kroppen veltrent, du kan klatre rett opp en vegg og bekjempe kriminalitet! [:D]

Usj, jeg hater edderkopper [:'(] Noe veldig gifte edderkopper skal det vel ikke være her, men følg med såret. Blir det rødt og irritert, ville jeg kanskje ha ringt legen, just in case.. [:)]

ORIGINAL: Selveste Kråka

O MY GOD!!! Jeg hadde seriøst dødd!!!!!!!
*GRØSS*[&:]

[:(][:(][:(][:(]

isje farlig å bli bitt av edderkoppene her hjemme, meen du kan få en allergisk reakjson som v vepsestikk så hvis du e bekymra så ringe du legevakten og forhørre deg der, hvis isje is ned bittområdet og hev delen av området høyt :)

Åh fy søren, hadde dødd på meg[&:]

ORIGINAL: mammanicken

Snart blir synet ditt kjempebra, kroppen veltrent, du kan klatre rett opp en vegg og bekjempe kriminalitet! [:D]

Usj, jeg hater edderkopper [:'(] Noe veldig gifte edderkopper skal det vel ikke være her, men følg med såret. Blir det rødt og irritert, ville jeg kanskje ha ringt legen, just in case.. [:)]

takker,var det jeg venta på.Får bare henge her på bv frem til mine supereksellente features kommer frem,ta det med ro,jeg skal ikke glemme dere.

Var en pinglekopp så jeg kan faktisk ikke se bittet[8D]Får bare tro den kosa meg-and made me a superhero...

http://www.european-arachnology.org/esy06/norsk.htm Det står at denne kan ha litt striper...

eller denne?? http://www.eurospiders.com/Araneus_quadratus.htm

http://www.edderkopper.net/Araneidae.html

Her vil du se mange lignende arter![;)][8D] Men det som er at du kan bli litt nummen på bittstedet men det går over etter noen timer... hvertfall det jeg har lest meg til, men jeg er ingen lege!![;)]

ORIGINAL: LeahOgKianSinMamma

Hvis den har kors på ryggen kan den være farlig, men ikke farlig ellers

var ikke noen enke,tipper en lonely cowboy[:D]Går helt fint,hjalp å drepe den[:-]

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL!!!!
Kjenner jeg begynner nesten å gråte bare av å lese denne tråden.. [:(]
Uansett hvor giftig edderkoppen hadde vert, hadde jeg garantert dødd av skrekk leeenge før den fikk begynne å virke.. [:(][:(][:(]

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL!!!!!!!!!!!!!!!!! det grøsser langt nedover ryggen min!!!!!!!!!! [&:][&:][&:][:o][:o][:(][8D][:'(][:'(][X(][&:][&:][:)]

jo,takk,hvordan tror dere jeg følte meg?[8D]Har araknafobi(?) men urinstinktene fikk meg til å rive den bort.[:)]

Back
Topp