Hyttetur

Mamma til 2 gutter

Elsker forumet
I helga skal jeg på hyttetur med en vennegjeng[:)] Dette er første gangen jeg er borte 2 netter fra lillegull. Kjenner på at jeg både gruer og gleder meg, men kjenner også at jeg har behov for en helg for meg selv.

Ønsker alle sammen ei kjempefin helg[;)]

Så gøy da, skulle ønske jeg klarte det!

Håper du får en flott helg og klarer og kose deg, det syns jeg vi alle fortjener nå!

ORIGINAL: Piksi

Håper du får en flott helg og klarer og kose deg, det syns jeg vi alle fortjener nå!

Takk piksi! Ja, får endelig håpe det. Han skal være med bv og foreldrene hans, så det går nok fint [:)]

Kosa deg masse! Hent inn masse energi, det blir kjempe kjekt [:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Hekla85

Kosa deg masse! Hent inn masse energi, det blir kjempe kjekt [:)][:)][:)][:)]

Takk [:)] Håper lillegutt sover i hele natt slik at jeg kan få litt "ekstra" søvn [:)] Men er vell for mye å håpe det [8D]
Er fullt kjør før jeg kommer meg avgårde. Først skal jeg og lillegutt på et sansesenter.. det kan bli spennende det [:)]

[:D][:D] Det hadde jeg ikke klart men kos deg masse[:D][;)][8D][:)]
ORIGINAL: Piksi

Tusen takk [:)]

Det hørtes veldig deilig ut!! Nyt det, og kos deg [:D][:D]

kos deg masse [:D][:D] skal ha barnefri selv fra imorra til lørdag, jeg å gubben skal ut å spise å bare kose oss, å SOVE hele natta å lenge på morran, dt gleder j mg til dt [8D] ha en fin tur [;)]

det var vi for 14 dager siden,..
vi kosa oss masse og var full fart hele helgen..
Men guuuuuud såååååå godt det var og komme hjem til jentene igjen[:D][:D]

god tur og kos dere masse [:D]

ORIGINAL: stinel

kos deg masse [:D][:D] skal ha barnefri selv fra imorra til lørdag, jeg å gubben skal ut å spise å bare kose oss, å SOVE hele natta å lenge på morran, dt gleder j mg til dt [8D] ha en fin tur [;)]

Takk [:)] Kos dere dere også [;)]

ORIGINAL: Jeanetta

det var vi for 14 dager siden,..
vi kosa oss masse og var full fart hele helgen..
Men guuuuuud såååååå godt det var og komme hjem til jentene igjen[:D][:D]

god tur og kos dere masse [:D]

Takk [:)] Her er det bare jeg som skal bort. Ser virkelig frem til en helg bare med meg og vennegjengen [:)]

Back
Topp