Hyttetur og oppkast...

Nesly

Juni 12s friske pust
Litt rar overskrift men lurer på om dere hadde dratt på hyttetur med annen damilie i morgen, dersom et av barna kastet opp i går? Saken er at minste vår kastet opp noen ganger i går.. Siste gangen kl 15. Er fin igjen nå.. Vi skulle egentlig reist i dag, men vi drøyer det hvertfall til i morgen kveld, for at det skal ha gått 48 timer+ se at de andre barna ikke har fått det Om vi reiser i morgen kveld er det jo gått over 48 timer.. Eneste er at de vi skal være med skal reise videre på ferie rett over helgen og hadde vært ekstra kjipt om de ble syke nå. Syns det er vanskelig.. Såh.. Hadde dere reist?

Jeg hadde nok ikke reist, i tilfelle en av dere andre har plukket det opp og begynner mens dere er på hytta. Hadde vært trist å smittet noen som skal reise, som du sier.

Håper dere slipper mer sykdom :-)

Jeg er enig med Pin-up. Hadde holdt oss hjemme:)

Jeg hadde spurt den andre familien om det var greit om dere kunne komme imorgen kveld.

Hadde ikke dratt, men om jeg hadde vurdert det, så hadde jeg informert den andre familien, så de kunne valgt selv ang. smittefare.

Takk for svar alle! Vi endte med å ikke dra. Hadde nok dratt under normale omstendigheter. Men tør ikke ta risken med å ødelegge ferien dems

Nei, har man smitte i familien blir man hjemme til det er mi st 48 timer siden diaré og oppkast

Back
Topp