Hytta

camika

Forumet er livet
Vi skulle egentlig på hytta til mamma og pappa i helga, men det ser ut til at vi må avlyse det. Det høljeregner her, og det er ikke noe trivelig å sitte inne på hytta ei hel helg. Vi må ta båt for å komme oss dit, så jeg gidder ikke dra med meg Gaute i åpen båt når det regner så. Det har meldt godt vær til i morgen så kanskje kan vi dra da[:)]

Hva skal dere gjøre i helgen?

Hei.
Håper det blir fint vær i morgen da , så dere får reise på hytta.
God tur!!!!
Vi får besøk av ein kammerat av samboeren min , han skal vere her heile helga.  Han er veldig kjekk og grei , så det er kjekt at han kommer på besøk , veldig opptatt med å leke og tulle med Othelia [:D]
God helg til alle fra oss !!

Her blir det bare stress hele helgen [&:]
I kveld må jeg rydde og vaske, så det ser greit ut til i morgen.
I morgen har jeg bursdag, så da kommer det nok folk innom og jeg må ha en kake og litt forskjellig klart. Etter bursdagen blir det å rydde opp. Søndag kommer til å gå med til mer rydding, vasking og møbelflytting for på mandag kommer fotografen for å ta bilder til boligannonsen vår.

Gleder meg ikke akkurat til denne helgen, men blir deilig å bli ferdig [&:]

Har ingen planer!! Men har lyst ut å spise på søndag. På tirsdag har jeg og sambo 5-årsdag!![:D][:D] Han skal begynne å jobbe på Strynefjellet nå!! Blir vekke hele uka, blir hjemme i helgene. Slik skal det vere i 2 mnd![:(][&:] Så da blir jeg enda mer alenemor!
Jaja, jeg overlever vel!

så kjipt da Camika.. vi reiser på ferie til noen venner i Sarpsborg.

Her er det strålende solskinn fra klar himmel i dag, så da blir det hytta på oss![:D]

Elewyn, gratulerer med dagen! Jeg skjønner godt du ikke gleder deg til helgen. Hvert gang jeg har bursdag tenker jeg at det er mer styr enn morro[&:]

Ihne, håper dere får en god tur til Bø. Storebror kommer sikkert til å storkose seg når han får fare på tur med dere helt for seg selv[:)]

2barnsmor23, så kjedelig at han skal bli ukependler[&:] Jeg kan tenke meg at det er slitsomt med to søte små[&o] Selvfølgelig kommer det til å gå bra, alt går bare man er nødt og du er jo superwoman![:D]

Renvik, så koselig med besøk da! Ingenting er finere enn besøk som atpåtil avlaster litt[;)]

Pupple, god tur til sarpsborg[:D] 

ORIGINAL: camika

Her er det strålende solskinn fra klar himmel i dag, så da blir det hytta på oss![:D]

Elewyn, gratulerer med dagen! Jeg skjønner godt du ikke gleder deg til helgen. Hvert gang jeg har bursdag tenker jeg at det er mer styr enn morro[&:]

Ihne, håper dere får en god tur til Bø. Storebror kommer sikkert til å storkose seg når han får fare på tur med dere helt for seg selv[:)]

2barnsmor23, så kjedelig at han skal bli ukependler[&:] Jeg kan tenke meg at det er slitsomt med to søte små[&o] Selvfølgelig kommer det til å gå bra, alt går bare man er nødt og du er jo superwoman![:D]

Renvik, så koselig med besøk da! Ingenting er finere enn besøk som atpåtil avlaster litt[;)]

Pupple, god tur til sarpsborg[:D] 
Hehe, superwoman??[8|][8|][:)] Gjør så godt jeg kan!!! Blir nok litt ensont i lengda, iallfall om natta!![:(] Men vi overlever nok.
Sambo har forresten fått lønnsøkning!!![:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Har steget fra 152kr-175kr!! Han trua sjefen med å begynne i et annet firma som tilbød han 175kr/t, og da så og si "nekta" sjefen han å slutte, og ga han høyere nønn! Så d blir bra![:D]

Vi har masse vi skulle gjort på utsiden av huset, men været er ikke bra nok, så jeg har puslet inne. Har vasket og ryddet i kjøkkenskuffene, og endelig har sambo fått skåret til anti-skli-matter til de siste seks skuffene,  det ble ikke gjort da kjøkkenet var nytt for snart to år siden, og alt som ikke blir gjort med en gang... ja dere vet sikkert hvordan det er.

Ellers har jeg vært hos frisøren i dag.

Det er meldt dårlig vær hele helgen, så det blir vel mest inne-aktiviteter her, ingen spesielle planer. Kanskje jeg vasker kjøkkenskapene i morgen?

Back
Topp