hysterisk?

x1xmamisoon

Blir kjent med forumet
Har vært stille i magen helt siden i går kveld.. kjenner litt bevegelse innimellom,men ikke like mye som det bruker å være.. blir litt skeptisk jeg å lurer på om jeg skal ringe jm eller bare vente til i morgen for å se om det er mere liv da.. kjenner jo litt liv, kan jo kanskje bare hende h*n ligger på en måte så jeg ikke kjenner så mye.. dere ville gjort da?

Blei kanskje litt rart skrevet, men dere forstår vell?? [:-][8|]

Hmmm, tror jeg ville ringt, hvis jeg var litt beskymret.. Har ringt pga det samme før, det er godt å bare få en bekreftelse på at den lille har det bra! For alt er sikkert bare bra, men at det begynner å bli trangt inni der..[:)] kan jo ringe å høre da hvertfall.. skader jo ikke det!

bare ring du! Alt er sikkert helt fint med den lille. Men ring og få kom på en sjekk, så blir du roligere og slapper bedre av etterpå! Husk at bebisn merker når du ikke har det bra!
 Du må oppdatere oss når du har ringt og snakka med føden, mange klemmer til deg [:)]

Bedre å ringe og få et svar enn å sitte og ikke vite noen tingen

takk.. =)  tror h*n hadde litt hikke nå så satser på at alt e bra. får ringe i morgen tili visst ikke ting har forandret seg =) go natt

Back
Topp