Snuppa på 9 mnd er desverre blitt helt umulig å legge. Både til kvelds og dagtid. Alltid vært mye styr med legging men etter kolikk perioden gikk det seg til men siste månedene er det blitt helt umulig, før kunne vi legge henne i senga på dagtid etter pupp å hun lå til hun sovnet, nå hylskriker hun til alle dupper og kvelden holder vi på fra 18 tiden til 21-23. En periode sovnet hun i 19 tiden men våknet alltid 2-5 ganger før midnatt om jeg ikke ga pupp da hadde vi det gående, Skjønner ingenting jeg. Hun vil puppen hele kvelden og har desverre etter 4 mnd alder begynt å våkne oftere og oftere på natten..
Synes det er så fælt at det er så vanskelig å legge henne, at hun skal skrike slik hver kveld, helt ute av seg:/ hun kan roe seg litt med meg ellepappaen men kan også ligge vesidenav oss og gråte utrøstelig også.
Noen med noen gode tips for å få en god leggerutine for lille babyen vår?
Og burde jeg kanskje avvene henn nattpuppen nå?( bare utsatt det pga hun skriker i timesvis om hun ikk får den, tar ikke smokk eller tott)
Synes det er så fælt at det er så vanskelig å legge henne, at hun skal skrike slik hver kveld, helt ute av seg:/ hun kan roe seg litt med meg ellepappaen men kan også ligge vesidenav oss og gråte utrøstelig også.
Noen med noen gode tips for å få en god leggerutine for lille babyen vår?
Og burde jeg kanskje avvene henn nattpuppen nå?( bare utsatt det pga hun skriker i timesvis om hun ikk får den, tar ikke smokk eller tott)