Hyssssj! ikke fortell det til noen

• Trådstarter Trådstarter Lykkesrus
  • Opprettet Opprettet
Nei, jogga uten han.. Etter han hadde lagt seg så hoppa jeg ut av sofaen og sa til kjæresten at jeg skulle ut og jogge:)

aaah;) Hørtes deilig ut! Så godt å kjenne at man får brukt kroppen litt..

I går gikk jeg 4 km, i dag var jeg på en liten jogge tur.. :)
Deilig!
Mannen sier: den lille turen der teller jo ikke.
Men, jeg er fornøyd med meg selv, er hundre år siden jeg jogga sist..
og en liten tur er bedre enn en hel dagen i sofaen!
Klart den turen teller!! Alt teller, og spes hvis en får opp pulsen littegranne :) Jeg gikk 8 km med barnevogna da jeg skulle til byen her om dagen, følte meg flink da! I dag er det øspøsregndag, og vi holder oss inne, men husarbeid og dansing skal vi få til! Kanskje jeg går meg en tur uten barnevogna i kveld. Det er ganske deilig å gå i regn syns jeg ;)

Klart den turen teller!! Alt teller, og spes hvis en får opp pulsen littegranne :) Jeg gikk 8 km med barnevogna da jeg skulle til byen her om dagen, følte meg flink da! I dag er det øspøsregndag, og vi holder oss inne, men husarbeid og dansing skal vi få til! Kanskje jeg går meg en tur uten barnevogna i kveld. Det er ganske deilig å gå i regn syns jeg ;)

8 km er ikke verst!!:)
Flinking!!
Har vært ute å jogga/gikk fort i dag og, 3 km. Fornøyd med det.
Har utrolig dårlig kondis!

Haha, da er vi to! Kondisen er rævva! :D Åsså klarer jeg nok ikke å puste riktig når jeg jogger... :/

Haha, da er vi to! Kondisen er rævva! :D Åsså klarer jeg nok ikke å puste riktig når jeg jogger... :/

Nei!! Akkurat det sliter jeg også med, får problemer med å puste og får vondt i halsen fra det.. Skjønner ikke hvordan jeg skal puste annerledes..

Hei! Jeg hiver meg med på tråden her, da jeg sliter bittelitt( betyr egentlig det stikk motsatte men jeg synes bittelitt høres bedre ut enn "noeheltforjæ...")
med motivasjonen.

I fem-seks uker før påsken var jeg superflink å trene, 2-3 ganger i uka dro jeg med meg babyen på dagtid og satte ham i barneparken på treningssenteret mens jeg selv fikk rørt på kroppen. Det var helt fantastisk å kjenne overskuddet som et resultat av treninga, og jeg fikk kroppen min mer tilbake til hvor den har vært.

Men etter påsken har motivasjonen latt vente på seg. Jeg klarer(eller, det heter vel egentlig orker/gidder) ikke å kare meg ut av stua om dagene, og selv om jeg vet keg føler meg kjempebra etter en treningsøkt så får jeg ikke meg selv til å dra på meg treningsklær og komme meg ut døra.

Jeg håper det bare er for en liten periode at jeg har det sånn, for er litt redd for at kiloene skal hoppe opp og klamre seg fast på magen og overalt når jeg etterhvert slutter å amme.

Har dere noen tips til å få motivasjonen på plass så tar jeg imot med takk!:)
Ps: den hoppeøkten er egentlig en god idé,kanskje jeg burde ha prøvd den ut jeg og!?:)

Høres ut som du er veldig flink med treningen!;) Alltid slik at det går bra de første ukene man starter opp, og plutselig har man ikke motivasjonen der for å dra på trening lengre. Treningen har kanskje blitt en rutine? at det stort sett går i en treningsform..kanskje lurt å bytte litt på aktiviteter slik at du ikke går lei? Aktiviteter som kan være artig i blant..svømming, squash. squash kan være litt vanskelig når du skal ha med barn, men hva med å skaffe barnepass..så kan du og din kjære ha det litt morro sammen!

Ellers kan man alltids få inn litt hverdagsaktiviteter som vi har nevnt tidligere, hvert skritt, hvert gjøremål og bevegelse teller!:)

Dørstokkmila.... Den er myyye lenger enn sykkelmila for å si det sånn... Så heldig du er som har barnepass på treningsstudioet da, og at du har en unge som "gidder" å være med... Tror ikke det hadde gått her... Legg fram treningstøyet, og ta på det om morran, tenk at du i det minste skal ut å gå. Når du først er ute, er det kanskje ikke så vanskelig å dra opp på trening?

Dørstokkmila.... Den er myyye lenger enn sykkelmila for å si det sånn... Så heldig du er som har barnepass på treningsstudioet da, og at du har en unge som "gidder" å være med... Tror ikke det hadde gått her... Legg fram treningstøyet, og ta på det om morran, tenk at du i det minste skal ut å gå. Når du først er ute, er det kanskje ikke så vanskelig å dra opp på trening?
Tommel opp for dette tipset ;)

Back
Topp