Nei, jogga uten han.. Etter han hadde lagt seg så hoppa jeg ut av sofaen og sa til kjæresten at jeg skulle ut og jogge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klart den turen teller!! Alt teller, og spes hvis en får opp pulsen littegranneI går gikk jeg 4 km, i dag var jeg på en liten jogge tur..
Deilig!
Mannen sier: den lille turen der teller jo ikke.
Men, jeg er fornøyd med meg selv, er hundre år siden jeg jogga sist..
og en liten tur er bedre enn en hel dagen i sofaen!
Klart den turen teller!! Alt teller, og spes hvis en får opp pulsen littegranneJeg gikk 8 km med barnevogna da jeg skulle til byen her om dagen, følte meg flink da! I dag er det øspøsregndag, og vi holder oss inne, men husarbeid og dansing skal vi få til! Kanskje jeg går meg en tur uten barnevogna i kveld. Det er ganske deilig å gå i regn syns jeg
![]()
Haha, da er vi to! Kondisen er rævva!Åsså klarer jeg nok ikke å puste riktig når jeg jogger... :/
Pusten har jeg også alltid slitt med. En av grunnene til at jeg ikke joggerNei!! Akkurat det sliter jeg også med, får problemer med å puste og får vondt i halsen fra det.. Skjønner ikke hvordan jeg skal puste annerledes..
Tommel opp for dette tipsetDørstokkmila.... Den er myyye lenger enn sykkelmila for å si det sånn... Så heldig du er som har barnepass på treningsstudioet da, og at du har en unge som "gidder" å være med... Tror ikke det hadde gått her... Legg fram treningstøyet, og ta på det om morran, tenk at du i det minste skal ut å gå. Når du først er ute, er det kanskje ikke så vanskelig å dra opp på trening?
Følger det ikke selv da, haha..Tommel opp for dette tipset![]()