Hyssssj! ikke fortell det til noen

• Trådstarter Trådstarter Lykkesrus
  • Opprettet Opprettet
L

Lykkesrus

Guest
skal jeg fortelle dere en liten snodig sak..

min lille daglige hemmelighet??

siden jeg føler meg så lat om dagen, så har jeg slått på en alarm hver time, hvor jeg skal hoppe 20 froskehopp :blob8 hehe.. Må gjøre noe for å føle seg litt aktive i hverdagen^^

Sagt til meg selv hver dag denne uken at jeg skal ta en tur på Sats, men neida.. må si sats har et veldig trofast støttemedlem altså! :p

slår på stortromma på matfronten i dag også.. ikke noe pizza, taco eller annen usunn fredagsmat.. i dag blir det marinert indrefillet, med sopp,løk,sukkererter og paprika på menyen.. :P Tar et lite skippertak for god selvfølelse i dag:P hehe

Å, føler meg og super lat on dagen.. Og feit! Føler meg rett og slett fæl.. Hehe.

Jeg prøver å gå ut hver dag, prøver å gå fort, løpe i trapper osv.. Men føler ikke at noe hjelper mot kiloene her, har gått opp 2!! Kilo siden jeg slutta å amme for noen uker siden:-(

Middagen i dag ble:
Baconsnurra kyllingfillet med ris og brokkoli. Smakte godt!

ImageUploadedByBV Forum1365774213.318366.jpg

Å, føler meg og super lat on dagen.. Og feit! Føler meg rett og slett fæl.. Hehe.

Jeg prøver å gå ut hver dag, prøver å gå fort, løpe i trapper osv.. Men føler ikke at noe hjelper mot kiloene her, har gått opp 2!! Kilo siden jeg slutta å amme for noen uker siden:-(

Middagen i dag ble:
Baconsnurra kyllingfillet med ris og brokkoli. Smakte godt!

Vis vedlegget 10991

aaah det så skikkelig digg ut!;) Det blir det samme på meg i morgen! bare uten bacon;O må kutte ned på kaloriene om dagen:P Blitt for mye sjokolade og annet godt i hverdagen.. huff!

Prøvd å gå turer og generelt være aktiv med barnevognen.. men føler ikke så mye motivasjon av det! Føler det eneste som funker er tredemølle og svette ordentlig! Så jeg har iallfall tatt et lite steg fremover med å hoppe som en annen idiot her hjemme:P hahaha! Bikkja ser jo bare dumt på meg hver gang jeg driver å hopper her..:P

Prøver å bli kvitt ting som går ut på dato i kjøleskapet før det går ut, sånn som baconet! Hehe

Jeg og mannen skal spise masse sunt når han kommer hjem fra jobb. Han vil også bli sunnere!

Jeg håper jeg går ned når jeg begynner å jobbe igjen! :)

Ja greit å få brukt opp det man har først, kjedelig å måtte kaste masse mat!

Ja, satser på at jeg går ned litt når jeg begynner i jobb igjen jeg også.... Nå som man er hjemme så blir det så mange turer på senteret, og man har fristelser rundt seg hele tiden.. Det slipper man når man er i jobb.. da har man nok å styre med:P Merker jeg savner å jobbe iblandt, deilig å kunne være litt sosial:!

lurer på hvor mange ganger jeg har hoppet opp og ned i dag:P haha.. har tydeligvis veldig lite å gjøre i dag^^

haha.. ja hadde ikke sett smart ut! Må si jeg merker det godt i kroppen i dag da!!:P

Jeg gikk på vekta i dag og fikk sjokk. Til tross for påske og mye godis og lite trening hadde jeg gått NED ca en halv kilo :-O

Oi så¨bra! Her ligger vekta stabil iallfall!:P hehe.. men vil gjerne se den gå ned litt^^ får komme ordentlig igang med treningen når far er hjemme igjen for fult etterhvert!:) skal bli godt å komme igang!

Haha, det var et godt tips til meg og! Hoppe litt jeg og når jeg kommer hjem, hehe :) :D Fliinka!

Ja bare å starte !:P haha! Har et annet tips til å få litt aktivitet i løpet av dagen.. Jogge på stedet i reklamene:P hehe Det har jeg gjort i dag:P

Jeg prøver å ta en del sit ups:) funker godt og tar ikke lange tiden.

I går gikk jeg 4 km, i dag var jeg på en liten jogge tur.. :)
Deilig!
Mannen sier: den lille turen der teller jo ikke.
Men, jeg er fornøyd med meg selv, er hundre år siden jeg jogga sist..
og en liten tur er bedre enn en hel dagen i sofaen!

I går gikk jeg 4 km, i dag var jeg på en liten jogge tur.. :)
Deilig!
Mannen sier: den lille turen der teller jo ikke.
Men, jeg er fornøyd med meg selv, er hundre år siden jeg jogga sist..
og en liten tur er bedre enn en hel dagen i sofaen!

Flinka!;) Alt er bedre enn ingenting ja!;) Har såå lyst til å jogge selv.. jogget hele tiden før, men har ikke fått startet enda:( savner det!

Hadde du med lille gutt på joggetur?:)

Back
Topp