Nei sant dBlodprøver tok jeg i dag. Ordinær ul fikk jeg dato til i dag, så trenger egentlig bare det helsekortet. Men det haster jo i grunn ikke da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei sant dBlodprøver tok jeg i dag. Ordinær ul fikk jeg dato til i dag, så trenger egentlig bare det helsekortet. Men det haster jo i grunn ikke da.
Tenker jeg tar en telefon til jordmor og hører om det er mulig å komme inn i uke 14-15 for å snakke litt og kanskje høre fosterlyd jeg.Nei sant d
Kanskje det er forskjell fra sted til sted,eller så husker jeg feil.Ikke to ganger per måned iallefall. Men mente det var en gang i måneden. Kan ringe jordmor å høre hva hun tenker jeg. Etter oul skal jeg på sykehuset for ul hver måned.
Det kan jo selvsagt være forskjellig fra sted til sted ja. Men mener å huske at jeg var inne en gang per måned sist svangerskap. Nå blir det to måneder i mellom, men det er jo egentlig ingen krise så lenge det ikke skjer noe spesielt.Kanskje det er forskjell fra sted til sted,eller så husker jeg feil.
Var på sykehuset til ul-kontroll i dag så regner med det regnes som en kontroll. Tok blodprøver og slikt.
Ja mener å huske det jeg og. Men de ser sikkert ikke helt behovet lenger. For friske gravide. Skjønner jo at folk må ha oppfølging rent medisinsk altså. Da er det veldig bra at helsevesenet følger opp. Men tenker at selv de overnervøse kunne hatt godt av en ekstra time i ny og ne for å senke blodtrykket litt hehe...Hmmm ser at det har blitt forandringer på disse årene jA hehe... gikk en gang i mnd eg, men blir overrasket om det ikke blir slik nå også. Muligens jeg må ha ny jern overføring under svangerskapet, men det skal jo helst unngås. Men lovet tett oppfølgning og at de ikke vil ta noen sjangser.
Ja det synes jeg absolutt. kunne tenkt meg å lytte etter hjertelyd for det syntes jeg var så trivelig den gangen hun gjorde det forrige runde. Før jeg kjente liv liksom.Det er også litt av kosen i svangerskapet da og se på fremgang og vekst... og de fleste vordende mødre er vel bekymret så skjønner ikke hvorfor de har forandret det... burde vært valgfritt om man ikke ville gå så ofte heller...
Håper det er det her og!Her i kommunen er det en kontroll i uke 16 til jordmor.
Det er også litt av kosen i svangerskapet da og se på fremgang og vekst... og de fleste vordende mødre er vel bekymret så skjønner ikke hvorfor de har forandret det... burde vært valgfritt om man ikke ville gå så ofte heller...
Nei det er jo det jeg lurer på. Forrige svangerskap var jeg en gang i måneden. Nå var jeg en tur innom legen i uke 8, fikk beskjed om velkommen tilbake i uke 24. Var på kontroll på sykehuset i uke 10. Fikk beskjed om velkommen igjen til oul i uke 18. Så da hørtes det ut som det ikke er noe mer i mellom.Hva er det dere mener er forandret? Det er jo kontroll ca en gang i måneden nå også.
Men kommunejordmor kan man jo gå til en gang i md om man vilNei det er jo det jeg lurer på. Forrige svangerskap var jeg en gang i måneden. Nå var jeg en tur innom legen i uke 8, fikk beskjed om velkommen tilbake i uke 24. Var på kontroll på sykehuset i uke 10. Fikk beskjed om velkommen igjen til oul i uke 18. Så da hørtes det ut som det ikke er noe mer i mellom.
Nei det er jo det jeg lurer på. Forrige svangerskap var jeg en gang i måneden. Nå var jeg en tur innom legen i uke 8, fikk beskjed om velkommen tilbake i uke 24. Var på kontroll på sykehuset i uke 10. Fikk beskjed om velkommen igjen til oul i uke 18. Så da hørtes det ut som det ikke er noe mer i mellom.