Hyppige kynnere uke 17

Sol.i.hjertet

Gift med forumet
Assistert-jentene
Novemberbarna 2021
Håper noen har litt betryggende eller informative erfaringer å dele… Er førstegangsgravid og har hatt kynnere siden omtrent uke 13/14. Har ikke en spesielt travel eller stressende hverdag (jobber ikke nå pga graviditet). Likevel føler jeg ganske hyppige kynnere, og ofte kommer de når jeg sitter eller ligger helt rolig. I dag er første dagen jeg har telt antallet, og er oppe i 12 tydelig merkbare siden kl 08 i morges… Jeg leser at kynnere er både vanlig og normalt. Men er dette normalt? Hadde uvi, var ferdig med antibiotikakur forrige uke. Negativ urinprøve hos jm i går. I dag også hatt litt stikkende smerte bak symfysen, men ikke nødvendigvis i forbindelse med kynnere. Ble litt ekstra urolig i går da jm sa hun syntes det var litt tidlig å ha såpass mange… Jeg blir rett og slett bekymret for både det ene og det andre, kanskje aller mest livmorhalssvikt etterhvert. Vurderer å få hastetime hos fastlege i morgen, men hva kan hun gjøre med det? Hva ville dere gjort i min situasjon?

Har null peiling eller erfaring med kynnere. Men tenker at så lenge man er bekymret, eller tenker mye på noe, så kan man få det bedre av å sjekke det ut. Så jeg ville bestilt time til legen, kanskje kan hun henvise videre til noen som kan gi et godt svar til deg? Det er ikke noe ålreit å gruble om ting er som de skal. Bedre å bare få det ut av verden da tenker jeg :happy:

Husker termingruppe september2019, der var det et par damer med mye kynnere tidlig.
Jeg begynte å kjenne det også for et par-tre uker siden. Kjøpte meg magnesiumtilskudd med c-vitamin og nå er de faktisk borte

Var hos legen, ikke uvi iallfall. Skal tilbake neste uke. Har kjøpt meg magnesium og skal forsøke det!:D

Back
Topp