Hyppig øm, murring, kynner

Isla

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Marsipanene 2019
Oktoberlykke2020❤
Øm, murrende, kynnerlignende ubehag i livmor. Flere? Syns det er så ubehagelig å husker ikke det var slik sist. Er bare 12mnd siden fødsel denne gang, med de andre så har jeg jo 8 og 9 år mellom så kanskje kroppen er litt anderledes denne gang. Men tar meg selv i flere ganger å må roe ned og blir engstelig over at det går galt. Selv om jeg vet det skjer mye der nede nå og dette har jo pågått en stund så tror ikke det er noe farlig.
 
Har som regel murringer hver dag. Noen dager er de veldig sterke og bare varmeflaske lindrer. Er visst helt normalt! Hadde ligamentsmerter på høyre siden en natt som gjorde at jeg våknet fordi det var så vondt, kjentes helt jævlig ut.
JM sier at voksesmerter og ligamentstrekking kan være like vonde som fødselsrier av og til. Så det er bare å holde ut:nailbiting:

Er 10+2 idag og har hatt murringer helt siden uke 4.
 
Murringer, eller stikking, her også. Har hatt det siden rundt uke 3-4 kanskje? Noen dager kjenner jeg ingenting men i dag, f.eks, er det ganske intenst. Føler at det flytter litt på seg fra høyre side til inn mot midten. Er førstegangs og i 10+4, så for alt jeg vet kan dette være helt riv ruskende galt eller fullstendig normalt. Men tenker at så lenge det ikke er vondt-vondt og man ikke blør så er det greit.?
 
Jeg har veldig lite murringer, og bekymrer meg for det :wtf: Føler jeg skulle kjent mere til at livmor vokser, men kjenner ingenting :sorry:
 
Samme her, er 3.gangs. begynte å kjenne kynnere allerede i uke 7, gjorde det forrje gang også. Har dager hvor jeg ikke merker noenting og plutselig kan jeg ha en dag med menssmerter og kynnere før det er over dagen etter igjen:woot:
 
Back
Topp