Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her... utrolig mye mer sliten, og har vanskelig for å konsentrere meg over lengre tid..vanskelig å få tid til å sove ekstra her, men hviler mye.Har kronisk lavt stoffskifte og har økt levaxin dosen fra 150 hver dag til 300..har veldig lite energi for tida og sover gjerne ekstra om jeg får mulighet for det, merker at jeg også er veldig ukonsentrert og kan dette fort ut av samtaler :/ ..men leser jo om mange gravide som sliter med det samme som ikke har lavt stoffskifte..
Det hadde nok ikke vært dumt med ekstra tilskudd, nei.. jeg har merket stor forskjell på forskjellige preparater, ikke alt som går like godt sammen med levaxinen..Hei.
Sniker litt fra desember, har termin 25, men håper vel å tippe 1 januar før lillebror kommerJeg har også lavt stoffskifte og har økt dosen fra 100 hver dag til 150. Har en gynekolog som er veldig nøye på medisinering av stoffskiftesykdommer i svangerskapet og har fått klar beskjed om at verdiene skal ligge innenfor 0.5-1,5 (TSH), så prøver å være flink med regelmessige sjekker.
Vanligvis synes jeg ikke medisinene fungerer noe særlig godt, selv om verdiene mine ligger innenfor der de skal- MEN supertips; jeg har begynt på noe som heter FitLine og merker stooor forskjell! Er pulver som man drikker om morgen/kveld, som inneholder vitaminer, mineraler og fiber. Har så mye mer overskudd i hverdagen, skikkelig deilig å slippe å "dra med seg kroppen" til enhver tid!! Anbefales![]()
Lykke til med resten av svangerskapet!Hei! Har hatt hypotyreose i 10 år, og er nå gravid i en alder av 38... Har tatt stoffskifteprøver hver 3.uke i høst, og det ser faktisk ut til å holde seg stabilt (klyper meg litt i armen...). Tar Levaxin, vanlige dosen på 75mcg, og det holder for øyeblikket. Har vel forsket litt på kosthold i denne forbindelsen, og kuttet kraftig ned på sukker og hvetemel, noe som har gitt resultater i form av energioverskudd og treningsglede. Men vi er forskjellige, så dette kan være svaret for meg men kanskje ikke for andre... Er i uke 22 nå, så det går framover! Lykke til videre i svangerskapet, håper virkelig at stoffskiftet ikke lager trøbbel. Mvh hildemy76