Hypopressiv trening

Babydrøm94

Betatt av forumet
JuniJubel2021
Jeg kjøpte akkurat gravidkurset til hypopressiv trening Norge. Satser på at det bidrar til en litt enklere graviditet! Flere her inne som skal teste det ut?

Interessant, har hørt mye bra om det! Men trodde det var mest brukt til trening etter fødsel, men det er altså fint allerede nå? :)

Er det dette kurset du har meldt deg på?

Etter å ha lest litt mer om det nå tror jeg at jeg skal melde meg på selv også :D

Er det dette kurset du har meldt deg på?

Etter å ha lest litt mer om det nå tror jeg at jeg skal melde meg på selv også :D
Det jeg har meldt meg på ja :D

:D Starter du opp nå med en gang? Ser at man har tilgang til kurset i ett år, så det går jo an å ta det flere ganger :)
Starter med en gang ja :) Akkurat dette kurset er mens man er gravid, så tenkte å starte nå så jeg får mest utbytte av det. Hadde mye plager ganske tidlig forrige gang, så blir spennende å se om dette hjelper

Starter med en gang ja :) Akkurat dette kurset er mens man er gravid, så tenkte å starte nå så jeg får mest utbytte av det. Hadde mye plager ganske tidlig forrige gang, så blir spennende å se om dette hjelper
Høres lurt ut, plagene kan jo komme tidlig som du sier. Bedre å forebygge enn å behandle, om mulig :)

Høres lurt ut, plagene kan jo komme tidlig som du sier. Bedre å forebygge enn å behandle, om mulig :)
Ikkesant :) Så får vi se hvordan ting utvikler seg. Forrige gang hadde jeg bekkensmerter allerede fra uke5 og ble 50% sykemeldt. Enn så lenge i uke 7 og kjenner det litt innimellom. Krysser fingrene for at dette hjelper

Back
Topp