Jeg kjøpte akkurat gravidkurset til hypopressiv trening Norge. Satser på at det bidrar til en litt enklere graviditet! Flere her inne som skal teste det ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det jeg har meldt meg på jaEr det dette kurset du har meldt deg på?
![]()
GRAVIDKURS - Hypopressiv Trening
Få en sterk graviditet og en skånsom fødsel. 12 ukers kurs med styrke, mobilitet og fødselsforberedelse. Helhetlig trening i graviditeten. Enkle øvelser som passer for alle: Sterk kjerne og bekkenbunn Mobilitet i bekken og rygg Trening 3-6 ganger i uken Kurset går over 12 uker og du har...hypopressivtrening.no
Etter å ha lest litt mer om det nå tror jeg at jeg skal melde meg på selv også![]()
Her kan du lese litt om gravidkurset https://hypopressivtrening.no/product/gravidkurs/ ellers har de en instagramkonto med mye informasjonHva er det?
Det jeg har meldt meg på ja![]()
Starter med en gang jaStarter du opp nå med en gang? Ser at man har tilgang til kurset i ett år, så det går jo an å ta det flere ganger
![]()
Høres lurt ut, plagene kan jo komme tidlig som du sier. Bedre å forebygge enn å behandle, om muligStarter med en gang jaAkkurat dette kurset er mens man er gravid, så tenkte å starte nå så jeg får mest utbytte av det. Hadde mye plager ganske tidlig forrige gang, så blir spennende å se om dette hjelper
IkkesantHøres lurt ut, plagene kan jo komme tidlig som du sier. Bedre å forebygge enn å behandle, om mulig![]()