Hypopressiv trening

timeflower94

Forelsket i forumet
Februarlykke 2022❄️
Stjerneskuddene 2024
Hei!
Har noen av dere hørt om eller praktiserer hypopressiv trening? Jeg har begynt å få en del vondt i ryggen, spesielt i korsryggen og det gjelder dag som natt. Tenkte at jeg må begynne å trene men vil ikke kaste bort penger på noe man ikke får effekt av. Har hørt at hypopressiv trening er det beste for både bekken og rygg - noen med erfaring? :cat:
 
Har ikke prøvd det ennå, men også hørt mye bra om det. Tenker kanskje å kjøpe meg et kurs når jeg er klar for det etter fødsel en gang :happy:
 
Har ikke prøvd det ennå, men også hørt mye bra om det. Tenker kanskje å kjøpe meg et kurs når jeg er klar for det etter fødsel en gang :happy:
Man trenger ikke vente til etter fødsel, heller tvert imot!

Jeg har kjøpt meg The Ultimate Core Guide av ei i USA som heter Hannah Bower. Har lest guiden og sett noen av videoene, og begynt så vidt å jobbe med diaphragmatic breathing. Hadde opprinnelig tenkt å være godt i gang før jeg ble gravid, men sånn ble det ikke:p er i dag 27+5 og tenker å begynne nå. Skal være veldig bra å være i forhold til fødsel!
 
Man trenger ikke vente til etter fødsel, heller tvert imot!

Jeg har kjøpt meg The Ultimate Core Guide av ei i USA som heter Hannah Bower. Har lest guiden og sett noen av videoene, og begynt så vidt å jobbe med diaphragmatic breathing. Hadde opprinnelig tenkt å være godt i gang før jeg ble gravid, men sånn ble det ikke:p er i dag 27+5 og tenker å begynne nå. Skal være veldig bra å være i forhold til fødsel!
Det handler mer om at jeg ikke har overskudd til å sette meg inn i så mye nytt akkurat nå. Har planer om å kjøpe fødselsforberedende kurs fra Positiv fødsel, så prioriterer det i denne omgang :happy:
 
Det handler mer om at jeg ikke har overskudd til å sette meg inn i så mye nytt akkurat nå. Har planer om å kjøpe fødselsforberedende kurs fra Positiv fødsel, så prioriterer det i denne omgang :happy:

Ja, det er jo noe helt annet å orke!:hungover: lurer også på når jeg skal orke å begynne:hilarious:
 
Back
Topp