HYPO-STREDET

Stredet

Elsker forumet
AKK! Føler meg som en aldri så liten hypokonder her jeg har rigget meg til på sofa'n under et pledd[8D]. Skulle vært i ENJO-party hos en nabo nå, men måtte melde pass[&o]. Sov null og niks i natt pga vonde stikninger i magen, supervond i bekkenet etter jobb i dag og for å "toppe hele driten" så kommer noe influensa-lignende snikende: vond hals, nyser i ett sett, fryser...[:'(]

huff og huff jeg kan visst synes synd på meg selv gitt [:)] 

He he, synes det er lurt av deg å være litt hypokonder... Blir en liten en som om noen få mnd ikke lar deg tenke så mye på deg selv, så du får tenkte ekstra mye på deg selv nå[;)]

Når jeg får permisjon, skal jeg bare ligge på sofan og sove, lese bøker og digge å være lat de siste ukene før baby kommer.... Da blir det full rulle[:D]

synes du har god grunn til å være hypokonder litt nå jeg da!:) ille med influensa, så håper virkelig at du slipper unna den!!! ha er ENJO-party? [8|]
pakk deg godt inn, drikk toddy og se noe realt kliss på tv[:)] GOD BEDRING!!

Takk takk[:)]. Godt med litt omtanke[:)]
ENJO er kluter og mopper...microfiberkluter.

jeg trenger kluter og mopper! be dem komme til bergen!
du må tvinge dem rundt deg til å klemme masse på deg og være snille. det pleier å funke for meg.

Må ta vare på deg sjøl no ja-og kose deg masse under teppe-God bedring[:)]

ORIGINAL: Cathrine76

Må ta vare på deg sjøl no ja-og kose deg masse under teppe-God bedring[:)]

Takk for det kjære du!! Kan ikke bli bedre enn et godt pledd, varm te, bv og varme ord fra dere snupper [:)]

Ønsker deg god bedring........

Takk takk[:)]

du er nok ikke hypokonder!!!  ser ut til at du har god grunn til å ligge på sofaen ja. god bedring!!!!

Takk takk! Nå er William sendt på skolen og jeg har atter krøpet under pleddet på sofa'n [:)]

Skulle ha fått gjort litt i dag eg og, men forløpig forblir beina høyt! [;)]

Absolutt ikke dumt! Eg e ikkje flink te å finne senga igjen når eg fysst e oppe med William.[:)]

OJ så flinke du e!! Strikke du!? Te lille gullet då? Eg bare kan ikkje strikka eg, men har heldigvis både ei svigermor og ei mor så strikke for meg [:D]

Back
Topp