Bkno8271080
Andre møte med forumet
Hei!
Leser bok om hypnobirthing og ser at det er mange tilbydere av kurs. Boka jeg leser markedsfører også kurset sitt, men lurer på om jeg kan klare meg uten kurs? Har allerede lært og fått masse nyttig informasjon. Har ikke så mye å rutte med, så lurer på om folk kan anbefale ulike gratis ressurser på nett/bibliotek, og eventuelt om det har vært nok for dere?
Er kurs nødvendig, eller kan man lese/øve seg frem på egenhånd?
Blir kjempeglad for alle råd, tips og erfaringer
Har jobbet som sanger og sånn sett jobbet med pust og mental trening i forbindelse med det, så håper også at den erfaringen kan hjelpe.
Leser bok om hypnobirthing og ser at det er mange tilbydere av kurs. Boka jeg leser markedsfører også kurset sitt, men lurer på om jeg kan klare meg uten kurs? Har allerede lært og fått masse nyttig informasjon. Har ikke så mye å rutte med, så lurer på om folk kan anbefale ulike gratis ressurser på nett/bibliotek, og eventuelt om det har vært nok for dere?
Er kurs nødvendig, eller kan man lese/øve seg frem på egenhånd?
Blir kjempeglad for alle råd, tips og erfaringer
Har jobbet som sanger og sånn sett jobbet med pust og mental trening i forbindelse med det, så håper også at den erfaringen kan hjelpe.
Jeg tror alt man kan forberede seg med er positivt altså, men jeg tror heller ikke det er nødvendig å gjøre absolutt alt. Du kjenner nok på det best selv - hvis du tenker mye og bekymrer deg over fødselen så kan det nok være nyttig med mer forberedelse, mens hvis du føler deg rolig og trygg så holder det kanskje med mindre