Hypersulten

NellieC

Andre møte med forumet
Jeg har hittil ikke hatt noe kvalme. Men jeg blir veldig plutselig veldig sulten! Det er helt usaklig sult som kommer plutselig, og da må jeg bare ha noe å spise. Noen flere som har det slik? Det er neste sånn at jeg må gå med kjeks i veska.[:D]

Er også sulten i tide og utide.. Kunne sikkert spist en gang i timen... hehehe...

Samme her - fyser på noe hele tiden, og ikke nødendigvis noe sunt heller...

Det er jeg også. Men jeg blir kvalm i tillegg.. hvis det har gått mer enn to timer siden sist jeg har spist noe blir jeg kvalm...

Er bare kvalm jeg... Kaster opp noen ganger hver dag, og har gått ned 2,5kg på en uke.. [:(] Grønne epler og knekkebrød er det som holder meg oppegående.

send gjerne litt matlyst hit.
Jeg er super kvalm hele tiden (spyr ikke, men brekker meg) og tenker jeg på mat ja da blir jeg helt dårlig.
Igår i matbutikken klarte jeg ikke å gå rundt ved mathyllene og til slutt måtte jeg bare komme meg ut.
Veldig festlig å stå å brekke seg midt i butikken.

Håper det endrer seg litt snart

ORIGINAL: Jolla

send gjerne litt matlyst hit.
Jeg er super kvalm hele tiden (spyr ikke, men brekker meg) og tenker jeg på mat ja da blir jeg helt dårlig.
Igår i matbutikken klarte jeg ikke å gå rundt ved mathyllene og til slutt måtte jeg bare komme meg ut.
Veldig festlig å stå å brekke seg midt i butikken.

Håper det endrer seg litt snart

[:D]

Sånn hadde jeg det sist... Måtte gå ut av butikken og stille meg på hjørnet for å kaste opp... Moro ja..

[:)][:)]Jeg og er såå sulten hele tida, men orker ikke å spise så mye om gangen, men må ha noe i magen hele tida.. Ellers blir jeg uvel, og går det for lenge så blir jeg helt skjelven [:D][:D]

Hadde en periode hvor eg var kjeeeempedårlig! Kasta opp både natt og dag.. Tok av 5 kg på 2 uker.. Spiste ingenting, bare drakk litt brus.. Så roa det seg litt og eg klarte å spise igjen.. Nå er eg fremdeles veldig kvalm, men beholder maten.. Syns det er vanskelig å klare å spise annenhver time, pga et ork å lage til mat når en er uvel, men det hjelper å spise frukt! Pærer, nektariner og druer er bra.. Og youghurt! Jordbæryoughurt er friskt og godt, og en kan ha litt müsli oppi, så metter det mer..
Drikk og eplejuice blanda med litt farris! Da får en i seg en del mineraler..
Lykke til til alle som sliter med kvalme og oppkast.. Vet godt åssen dere har det.. Vi får bare håpe det gir seg snart..!!

ORIGINAL: SOLsikke24
Det verste er at jeg har ikke lyst på godteri!!! Er vel 11 uker siden jeg virkelig ville ha det sist! 

Hva er verst med det egentlig?? Skulle ønske at jeg ikke hadde lyst på godteri jeg, men jeg kan bli helt gal av å tenke på sjokolade eller potetgull...

JA... prøver og holde meg ute av huset... plasser eg ikke kan hive i meg allt eg finner, men det er ikke lett [:@]

Eg skulle ønske at eg var sulten. Det er ikkje det at eg ikkje spiser, men har ikkje den sult følelsen lenger. Eg er jo snart 13 uker og har enda ikkje gått opp i vekt, bare gått ned 3 1/2 kg, men magen vokser heldigvis!

Vet ikke hvor langt du er på vei nå, men jeg hadde det sånn i begynnelsen av forrige og dette svangerskapet. Denne gangen kom kvalmen tidligere enn sist, men spisinga i begynnelsen gjorde nok at jeg hadde litt ekstra å tære på nå nå jeg fikk kvalmen og spyinga. Fyste på wienerpølser i uke 5, og da klarte jeg å få ned 10 stk med pølsebrød til et måltid [:'(]

NellieC: Jeg går med kjeks i veska[:D]. Jeg blir også veldig plutselig sulten og får jeg ikke noe i meg med det samme, og da mener jeg sporenstreks, så blir det bråk[:)].

Back
Topp