Hypersensitiv lukesans!

Spire16

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Puh, nesa mi gjør jeg sprø! Brukt samme type deodorant i flere år å nå lukter den helt jævelig. Kastet den jeg hadde å kjøpte ny i tilfelle den var blitt dårlig eller no, men den nye er like ekkel i lukta.. Æsj!

Fler som merker noe med luktesansen?

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Usj, bæsjebleiene til storebror er et mareritt for tiden ^^

Heldigvis ikke like ille som sist ennå, da måtte jeg være i et annet rom når mannen laget mat med kjøttdeig i! :p

Sliter med lukter på jobb(sykehuset) men blir jo kvalm bare av lukt fra kjøleskapet!!! Men er jo deilig å føle seg gravid :) sansene forsterkes :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Sliter med lukter på jobb(sykehuset) men blir jo kvalm bare av lukt fra kjøleskapet!!! Men er jo deilig å føle seg gravid :) sansene forsterkes :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jobber på sykehus selv, så skjønner godt hva du mener!

Mannen kom ut av dusjen i går med den vanlige deodoranten på. Rømte huset og på med sjøsyke armbåndene. Da jeg turte gå inn i huset igjen kjente jeg lukta med en gang jeg åpna døra.. Kunne tilogmed si, uten å ha sett på han at nå hadde han tatt i voks for den stinka! for en luktesans!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

I går brakk jeg meg da jeg pussa tenna fordi vannet lukta så vondt. Uff...

Alt det jeg vanligvis liker lukter nå fælt mens ting jeg vanligvis synes lukter fælt de lukter nå godt :-) Rare greier!

Sent from my iPhone using BV Forum

trooor ikke eg er kommet til dette problemet enda :P Men merker at ting ikke smaker d samme om dagen! tannkrem er noe av d værste jeg putter i munnen...

Jeg takler dårlig lukta av tang, perfekt her nede i syden hvor det er hav over alt. Sykla 45 km i går, langs havet. Lukta tang heeele veien! Også røyk, det takler jeg ikke i det hele tatt, men det kan ha noe med "sikkerheten" og da. I syden er det ofte vanligere å ta seg en røyk, og det merker vi ofte når vi spiser. Selv når vi spiser frokost på hotellet! Med en gang jeg kjenner røyklukt må jeg holde pusten og flytte meg så raskt som mulig. Den ene servitøren her må jo tro jeg er helt gal, men tror likevel hun skjønner tegninga. Kan ikke fatte at voksne folk tenner opp en sigg når andre hotellgjester på bord ved siden av fortsatt spiser frokost?? Åååhh!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skulle ønske jeg kunne stengt av nesa en stund.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jaa!! Er i syden atm og bestilte meg grillet kyllingbryst til middag.. Da den kom måtte jeg bare sende den tilbake - jeg greide ikke lukten.. Begynte bare å brekke meg.. :S kjipt når luktesansen skal gå utover matlysten! Får knapt i meg noenting! :|

"godt" det ikke er bare min nese som gjør opprør! :p hehe!

Skriver under på røyklukt. Er selv på ferie og vi er blitt flittige bord byttere.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp