Flere her inne som har hyperemesis?
Jeg er 8+4 i dag, og har vært plaget med hyperemesis i 5 uker. Sliter veldig med å spise, ikke mye som er godt lenger når man har kastet opp såpass lenge..
Så jeg lurer på;
Hva spiser dere som har HG? Hva drikker dere?
Noen kjerringråd eller annet som dere har prøvd som fungerer?
Føler veldig på at jeg ikke får i meg nok næring og føler ingenting hjelper mot kvalmen..
Tips mottas med stoooor takknemlighet!
Jeg er 8+4 i dag, og har vært plaget med hyperemesis i 5 uker. Sliter veldig med å spise, ikke mye som er godt lenger når man har kastet opp såpass lenge..

Så jeg lurer på;
Hva spiser dere som har HG? Hva drikker dere?
Noen kjerringråd eller annet som dere har prøvd som fungerer?
Føler veldig på at jeg ikke får i meg nok næring og føler ingenting hjelper mot kvalmen..
Tips mottas med stoooor takknemlighet!
Medisiner er viktig så man kan beholde nok væske. Jeg har også vært innlagt, det hjelper.. Ellers har det hjulpet noe å holde meg unna fett og sukker 

Jeg må ligge mye i ro for ikke å kaste opp men har klart å holde på maten så lenge jeg har tatt det rolig. Av mat så er det vel for folk med hyperemesis vanskelig å få i seg hver minste matbit.. men da kan vel drikke med næring være litt lettere å få i seg enn fast føde. Finnes en type blanding man kan kjøpe på apoteket mener jeg. Jeg synes frukt er enklere enn annen mat. og yoghurt. Men jeg slipper å kaste opp alt da heldigvis. Er vel bare å holde ut

Hva med ingefærshot, eller rett og slett ingefærbrus? Hvis ikke så er jo cola og salte chips en slager mot kvalmen.