Hyperemesis, innleggelse

Sommerdrøm

Glad i forumet
♡ Maibarna ♡
Dere som har hatt dette, hjalp det noe som helst på kvalmen å bli innlagt? Jeg er veldig i grenseland nå, men det frister ikke å være alene på sykehuset heller :-(

Veldig mange sier det hjelper! Jeg har klart meg unna hittil, men ligger selv i grenseland. Er hos legen hver uke for å bli veid og sjekket urinen min.
Har du fått kvalmestillende? Når jeg fant de riktig kvalmestillende så ble hverdagen litt bedre!
Hør på legen din og god bedring :)

Har prøvd både Afipran og postafen. Funket litt, men nå hjelper ingenting :-(

Jeg var vel kanskje et ekstremt tilfelle, hadde ikke fått i meg mat på 3 mnd og veske på 1 mnd var vel veldig nært med å stryke med, men ble utskrevet etter 11 dager. Holdt vel på maten etter 8-9 dager, så det hjalp iallefall meg. Spiste som normalt etter det uten noen som helst kvalme.

Jeg var innlagt i 17 dager og det var kjipt og godt om hverandre. Ensomt å være der, men godt å bli passet på.
Jeg var kvalm og spydde hver dag til den dagen jeg fødte, men ble "bedre" fra uke 25/26 hvor jeg kun spydde én gang om dagen og var vanlig kvalm.
Jeg føler med deg. Det er mange, lange uker fysisk og psykisk.
Her i Oslo kan man være dagpasient å få påfyll med intravenøst og så reise hjem. Jeg hadde det noen dager.
God bedring. <3

Jeg var innlagt i 17 dager og det var kjipt og godt om hverandre. Ensomt å være der, men godt å bli passet på.
Jeg var kvalm og spydde hver dag til den dagen jeg fødte, men ble "bedre" fra uke 25/26 hvor jeg kun spydde én gang om dagen og var vanlig kvalm.
Jeg føler med deg. Det er mange, lange uker fysisk og psykisk.
Her i Oslo kan man være dagpasient å få påfyll med intravenøst og så reise hjem. Jeg hadde det noen dager.
God bedring. <3

Slikt tilbud burde alle sykehus ha synes jeg! Her jeg bor vet de lite om hypermesis og man får ikke hjelp fra sykehuset før man er ganske så alvorlig syk. Virker som noen sykehus er mye bedre enn andre og det er synd. Det er utrolig tøft å ha hypermesis :(

Hjalp ikke noe særlig på kvalmen, men kom meg ovenpå når jeg fikk veske rett i armen.

Det var godt å få næring på sykehuset, lå med drypp så og si hele tiden.
Kvalmen ble ikke bedre, men kroppen ble liksom sterkere og taklet mattheten bedre liksom..
Hadde lagt meg inn igjen hvis jeg havnet i samme situasjon.. Var i grenseland for noen uker siden, men kom meg over kneika ;-)

Back
Topp