Hyper av paracet?

Slik du beskriver har vi erfaring med Teodor også.
Hmm, enten reagerer Eskil på en annen måte på paracet da...noe som er litt rart i grunn :confused: eller så blir han rett og slett bare veeeldig mye piggere og får masse energi ;)

Jeg har kun opplev det med Emira når hun har vært sått ut av feber, og fått paracet.. men har ikke vart så veldig lenge før hun har blitt utslitt igjen.. kjenner også fler som har opplevd det.. en jeg snakka med fortalte at sønnen hennes hadde over 40 i feber og fikk paracet, han var helt vill i noen timer etterpå :P

Hmm, enten reagerer Eskil på en annen måte på paracet da...noe som er litt rart i grunn :confused: eller så blir han rett og slett bare veeeldig mye piggere og får masse energi ;)
Skal vel litt til å reagere på paracet? Men jeg har tenkt tanken ja.
Ellers høres det ikke så usannsynlig ut at han bare har blitt pigg da. Feberen har jo sunket godt med en gang han har fått stikkpillen!

Skal vel litt til å reagere på paracet? Men jeg har tenkt tanken ja.
Ellers høres det ikke så usannsynlig ut at han bare har blitt pigg da. Feberen har jo sunket godt med en gang han har fått stikkpillen!
Tror nok bare det er at den har veldig god effekt på han ;)
Har iallfall aldri hørt om noen korrelasjon mellom paracetbruk og hyperaltivitet ;)

Back
Topp