HYLING om natta!!

Lille babymage

Forelsket i forumet
Mitt baren er 18 mnd, og våkner plutselig og starter å hyle. Noen ganger i søvne, så når vi går inn til han så våkner han selvfølgelig!!! Men når vi ikke går inn blir det jo bare værre, han hyler og hyler og når jeg tilslutt går inn så er han jo helt besatt!! Hiver seg overende og er helt krakilsk! Noen som har opplevd lignende? Lurer på om det er ørene... men hakke peil azz!!!

Vi pleier å gå inn med en gang det blir hyling, og blir der til han har roet seg.
Pleier ikke ta mer enn et par minutter, om vi får "tatt" det før det utarter seg.

Det er ofte de begynner å utvikle drømmesansene rundt halvannet år, og da opplever de ofte ting i søvne som kan utløse hylinga. Vanligvis kommer ikke denne sansen før rundt 2-års alderen, men ped.leder på avdelingen til minsten så tydelige tegn på han at han drømte når han sov, og det var ikke uvanlig at det kom tidligere enn 2 år.
Kanskje det kan være noe sånt?

vi har det samme problemet her. ofte!! og hu sliter med ørebetennelse. så jeg ville sjekka det. veldig slitsomt. håper du finner ut av det, og at det gir seg snart! [:)]

Det er ikke nattskrekk? Snuppa her lider av det, hun ser våken ut men hun er ikke det. Hun kjenner oss ikke igjen og bare hyler. Kan vare fra 5 min til 1 1/2 time..

Tja det kan jo være noe med ørene. Hørt at det er flere som har sagt noe om det. At de ikke har noe særlig symptomer om dagen, men når de legger rett ut i senga kan det komme plutselige smerter? Hmmm..... inatt var det like ille. Da gikk jeg inn tidlig for å avverge at han skulle kave seg opp. Men idet jeg går ut er det kaos igjen. Og da er det kun MME som hjelper.......:( Er så sliten av det. Men om morgenen er han jo blid som en soool. Skjønner ingenting jeg :(
Rettelse han er ikke blid som en sol. Blitt rimelig trassig!!

Signerer denne:)
Hørtes ut som mi jenta! Og tru ho drømmer mye. Jeg var akkurat slik som barn. (og drømmer noen veldig drømmer den dag i dag..)
ORIGINAL: Pijah

Vi pleier å gå inn med en gang det blir hyling, og blir der til han har roet seg.
Pleier ikke ta mer enn et par minutter, om vi får "tatt" det før det utarter seg.

Det er ofte de begynner å utvikle drømmesansene rundt halvannet år, og da opplever de ofte ting i søvne som kan utløse hylinga. Vanligvis kommer ikke denne sansen før rundt 2-års alderen, men ped.leder på avdelingen til minsten så tydelige tegn på han at han drømte når han sov, og det var ikke uvanlig at det kom tidligere enn 2 år.
Kanskje det kan være noe sånt?

Har det på akkurat samme måte med sønnen min!
Han hyler, ser våken ut, men du får alikevel ikke kontakt med han. Og så blir det 10 ganger verre hvis du prøver å ta i han.
Skremmende, synes jeg.

Godt å se at flere har samme greia, da er det kanskje ikke så unormalt.

Nå har vi fått time kl 10.40 til legen, så får vi hvertfall sjekka ørene.
Syns det er ille at han skal ha det sånn, kan jo ikke være normalt! Og vi som foreldre blir jo sliten av det oxo.....

Var hos legen tidligere idag. Kikket i ørene, han var litt rosa inni h.øre . Hvid det ikke bedret seg på 3-4 dager så starter han på antibiotika.
Håper det går over av seg selv altså.

Takk for svar.

Gooood helg :D

Back
Topp