Hyler

missP85

Betatt av forumet
Lille mann har den siste tiden begynt å kjempe noe veldig mot søvnen. Han kan ikke sove hvor som helst lengre heller. Og når han er trøtt er han mega sutrete. På kveldene skriker han no helt ..... Før han sovner. Husker veldig godt at datteren også begynte sånn ved 6 Mnd alder. Noen med erfaringer og tips? Har aldri samsovet

Det gjorde lille her også rundt 6 mnd. Kvelden Evan vanskelige og han hylte og skrek. Vi fortsatte som vi pleide med kveldsstell og slikt. Når han gråt satt vi med han inne på rommet, vi koste, roet ned, ga pupp og prøvde å få han til å slappe av. Til slutt fant vi ut at det hjalp å legge han i senga vår, gi han litt pupp og til slutt sovnet han. Men det var alltid litt hyling først. Det tok noen uker, men nå er det mye bedre på kveldene!

Han begynte å bli syk også rundt den tiden, så vanskelig å si om det var alder eller at han var syk. Men jeg har snakket med flere som hadde det på samme måte! Smør deg med tålmodighet, vis at du er der og prøv å roe han ned med kos er mine tips:) forhåptentligvis så er det bare en utviklingsfase;)

Samme her.. begynte for et par dager siden. Våkner hver time kveld og natt. På dagen sover hun også veldig lite.

Jenta mi har også hatt det sånn en stund nå. Gir henne pupp på sengekanten før jeg legger hun i senga med smokk. Hun fikk sin første tann I går, så kanskje det har hatt innvirkning på innsovninga?

Han er i tillegg urolig på natta. Mye våken, sutrer og klager. lurer på om det er tenner på gang

Han er i tillegg urolig på natta. Mye våken, sutrer og klager. lurer på om det er tenner på gang
Mi å våkner oftere på natta nå og slutter ikke å sutre før hun får sovne på puppen :P Litt slitsomt når det kan gå bare 2-3timer mellom hver gang :shifty:

Back
Topp