Hyler når spiser..

eles

Blir kjent med forumet
Jeg vil gjerne ha litt råd/ tips med måltider siden nå har ikke mer peiling hvordan kan man hjelpe den lille og meg selv.. Han hyler når har man spist opp ca halv flaske (noen ganger kan det være bare 20ml), får rape, men hjelper det ikke.. plutselig er han sint, fortsatt sulten. Av og til begynner å tulle, sugger litt mme, og hyler igjen. Sånne er nesten 4 måltider av 5. Den første måltid fungerer greit, ligger på armene, sugger fint.. men resten er rett og slett som mareritt - har prøvd forskjellige stillingene - fanget, armene, liggende på putte; gi mat litt tidligere og senere, men ingenting fungerer. Jeg føler meg sliten og håpløst. Får nesten panikk når man bare tenke at blir det snart måltid til den lille :nailbiting:
 
Har akkurat vært igjennom det samme selv. Her har det hjulpet å mate i senga hennes, i vogna, på sofaen og i vippestolen. Og å bytte til en større flaskesmokk [emoji4]
 
Tenkte på flaskesmokken eg også. Bytte størrelse?
 
Vi hadde str.3 på flaskesmokk, men byttet til nr.2 igjen. Han var skikkelig sint når melk rennet fortere. Jeg var hos helsesøster, men hun hadde ikke så mye tips hvordan kan man få disse måltider lettere, siden har jeg prøvd nesten alt. Men det går som regel over, da håper at blir det bra etter hvert. Om kan man ikke gjøre noe, skal prøve å senke skuldrene og tenke positiv :)
 
Dersom dette fortsetter, kan det være verdt å undersøke om han sliter med melkeallergi og/eller refluks.
Sønnen min slet med det, og han sluttet etterhvert å spise fordi det rett og slett gjorde vondt.
 
Back
Topp