Hyl & skrik...

Kokle

Elsker forumet
Her har mini lagt seg til ein plagsom vane: Skrik så høgt du kan så ofte du kan, helst når mamma sitter så nær at ho kan bli døv. Virker som det er ein måte å få oppmerksomhet på, gir seg med ein gang vi gir ho oppmerksomhet.

Andre barn som er slik i denne alderen? Hadde jo ein periode for fleire måneder siden og, men det var jo då ho oppdaga stemma si. Håper virkelig det er ein fase, og at dette ikkje blir ein del av kvardagen framover[&:]

ORIGINAL: Faerytale

Er det skrik som i grining eller som i hyling?

Hyling!

ORIGINAL: Faerytale

hihi, slik er venninna til lillegutt også. Har holdt på sånn i månedsvis. Spesielt når hun koser seg [;)] Mammaen der har prøvd masse for å få henne til å slutte, men det ser ikke ut til å funke [8D] Hun bare lager de lydene hun [:)]

Kjekt[;)] Ja her er det ikkje snakk om kose-hyl iallefall. Meir "Eg er trøtt og irritert/ Gje meg litt oppmerksomhet/ Eg kjeder meg"-hyl.

I know! Mini har begynt med det samme. Også vi som hadde snakket om at det aldri skulle skje oss, siden vi har ei niese som har holdt på slik. Og det var virkelig helg forferdelig.

Men, ryktene sier at det bare er avledning og ignorering som virker. Så fremt det bare er den samme kjefte-oppmerksomhet-varianten som her da ...

Ok, da blir det ignorering framover. Vil ha fjerna denne egenskapen fortast mulig ;) Om ikkje trur eg vi kan bli ganske så ensomme etterkvart! Tenker at eg gir ho oppmerksomhet når ho blir stille igjen etter ei hyle-runde.

ORIGINAL: kattekvinna

Heheheh Edda altså!
Alltid nye triks på lager[:D][:D][:D]

Hehe[:D] Stadig nye prosjekt. Men får ikkje mykje applaus denne gangen altså.

ORIGINAL: Kokle

Heheheh Edda altså!

Hehehe, eg håpa ho legge av seg denne uvana til vi sjåast igjen. Lite interessert i at Hedda ska lære seg den slags unoter[:-]

Hær brøler han ! jeg har vært så dum å ledd av han når han gjør det ! så nå går d ikke i annet enn brøling når han vil ha mamman sin oppmerksomhet ! [8D]

ORIGINAL: klinkekulen

Ingrid er også veldig flink til å skrike..men det varierer veldig når det er hylinga setter inn..noen ganger kommer flere hyl når hun er helt med i leken (KJEMPEbegeistra lissom[:-]), noen ganger for å få oppmerksomhet hvis jeg står og lager mat, andre ganger hvis hun blir utålmodig.. Jiiiisses, det joooomer i veggene når hun setter igang! Men har merket at det blir sjeldnere og sjeldnere, har holdt på noen uker nå, så det er nok bare en periode. Av og til skriker jeg tilbake, bare for tull da, og hun bare stirrer på meg med DE øynene, men som regel overhører jeg det bare, eller begynner å synge en sang sånn at hun skal glemme det [;)] Rarsøte jentene våre, det går nok snart over igjen [;)]

JIPPI!! "Gleeeder" meg til å dele hotellrom med dere ja...[:-]

Jeg GJØR faktisk det da![;)][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Kokle

Heheheh Edda altså!

Hehehe, eg håpa ho legge av seg denne uvana til vi sjåast igjen. Lite interessert i at Hedda ska lære seg den slags unoter[:-]

Kanskje Hedda kan lære Edda at dette er super-dustete. Uansett så får ho ingen respons på galskapen lenger, så da går ho vel lei til slutt[8D] Hylte jo rett mot ein mann i butikken idag og, han hoppa jo i taket stakkar.

Ingrid er også veldig flink til å skrike..men det varierer veldig når det er hylinga setter inn..noen ganger kommer flere hyl når hun er helt med i leken (KJEMPEbegeistra lissom[:-]), noen ganger for å få oppmerksomhet hvis jeg står og lager mat, andre ganger hvis hun blir utålmodig.. Jiiiisses, det joooomer i veggene når hun setter igang! Men har merket at det blir sjeldnere og sjeldnere, har holdt på noen uker nå, så det er nok bare en periode. Av og til skriker jeg tilbake, bare for tull da, og hun bare stirrer på meg med DE øynene, men som regel overhører jeg det bare, eller begynner å synge en sang sånn at hun skal glemme det [;)] Rarsøte jentene våre, det går nok snart over igjen [;)]

Ja eg merka i kveld at hyla også kan komme når ho er glad og begeistra. Høres heilt likt ut som Edda det du skriver her! Godt å høyre at det blir sjeldnere[:)]

ORIGINAL: Elsker Brus

JIPPI!! "Gleeeder" meg til å dele hotellrom med dere ja...[:-]

Jeg GJØR faktisk det da![;)][:D][:D][:D]

Hahaha! Det skjer ikke såå ofte da! Et par episoder til dagen, og sjeeelden om kvelden [;)] Så, tror dere kan være trygge [;)]

[:D][:D][:D]

Det gjør mi og. Skjærer i ørene [&:]

Hender det kommer noen hyl her også, helt ut av det blå [&:]
Men har også merka meg at ho hyler når vi er mange rundt bordet og det er mange samtaler på en gang, som ikke Veslemøy er en del av...HALLO, JEG SITTER HER!!!
Tror nok det er en fase dette også, men en litt mer slitsom en...spesielt når man er sliten og kjenner hodepina banke på [:@]

Angelica skriker også, men ikke trøtt/irritert skriking. Mer sånn "sepåmegNÅÅÅÅjegvilhaOPPMERKSOMHET" skriking:)

Back
Topp