Hyl og skrik!

Redhead

Førstegangsmamma
Er det noen andre som har babyer som driver og tester ut stemmen sin, eller? Gutten er litt over 5 mnd, og har den siste uken funnet ut at det er artig/nyttig å hyle så høyt han bare klarer. Ofte kan han ligge å pludre for seg selv med ett og annet hyl innimellom. Er han trøtt, lei, eller vil bæres eller ha oppmerksomhet kan han hyle lenge og høøøyt! Lurer på hva naboene tror:-o Håper det bare er en fase - han har tidligere hatt hangup på å lage fiselyder med munnen og å kremte og harke. Noen andre som kjenner seg igjen??

Er det noen andre som har babyer som driver og tester ut stemmen sin, eller? Gutten er litt over 5 mnd, og har den siste uken funnet ut at det er artig/nyttig å hyle så høyt han bare klarer. Ofte kan han ligge å pludre for seg selv med ett og annet hyl innimellom. Er han trøtt, lei, eller vil bæres eller ha oppmerksomhet kan han hyle lenge og høøøyt! Lurer på hva naboene tror:-o Håper det bare er en fase - han har tidligere hatt hangup på å lage fiselyder med munnen og å kremte og harke. Noen andre som kjenner seg igjen??
Åååja. Tester volum her og! En periode synes hun visst det var hysteriskt gøy å begynne å ule og hyle (ikke sur hyling,men bare sånn mens hun smila) midt på natta :O skvatt noe sinnsykt hveer gang.

Åååja. Tester volum her og! En periode synes hun visst det var hysteriskt gøy å begynne å ule og hyle (ikke sur hyling,men bare sånn mens hun smila) midt på natta :O skvatt noe sinnsykt hveer gang.
Hehe - mye de skal si når de ligger i senga også, ja! Har ikke hylt så mye på nattestid, heldigvis - skjønner godt at du skvatt, hehe!!

Hehe - mye de skal si når de ligger i senga også, ja! Har ikke hylt så mye på nattestid, heldigvis - skjønner godt at du skvatt, hehe!!
haha ja det var i en periode hvor halv 4 på natta plutselig ble leketid i senga si :p

Og stellebordet er perfekt sted for henne. Da testes volumet. Tror vi fikk en baby med degeft volumknapp altså :p

samme her :) men synes han har blitt veldig sutrete og grinete også,,, styrer på hele natta og blir aldri fornøyd, men det er visst vanlig når de bikker 22 uker så jeg på appen :o

Ååh yes ;) her testes stemmen. Syns dette har holdt på en stund, men nå i det siste kan lydnivået være veeeldig høyt. Særlig på kvelden :o

Ja! William ble 4 mnd i går og lydnivået har definitivt blitt høyere og han hyler ofte når han ligger og prater med seg selv :)

samme her :) men synes han har blitt veldig sutrete og grinete også,,, styrer på hele natta og blir aldri fornøyd, men det er visst vanlig når de bikker 22 uker så jeg på appen :eek:
Åja, det visste jeg ikke. Hva er grunnen til det, tro?

Åja, det visste jeg ikke. Hva er grunnen til det, tro?
det har visst med utviklingen å gjøre, når babyen har disse utviklingstrinnene er de ofte sutrete og grinete, anbefaler appen Wonderweeks :) da får man oversikt over når man kan vente seg disse periodene :)

Ja, her og :) synes det er så moro, skikkelig gnelling :) har holdt på en god stund

Back
Topp