Hyggelig overraskelse ☺

Stallkjærringa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Igår ble jeg overrasket av mange hyggelige venninner som hadde laget babyshower til meg.. ☺☺
Ble enda mer overrasket når de hadde laget det så tidlig. Hadde ikke sett det komme enda ;)

Men ville ikke vært foruten ❤❤
e30e532dcbcc88be7803c5e1334c4ab6

Fikk mange fine gaver :D
6001e3aca349aecf1a97bc7a0a675ab4

Så nå håper vi da den lille i magen holder sine mål og blir ei lita trulte som de sa på oul ☺ nå blir det enda mer spennende og se på 3D ultralyden om de ser det samme ☺☺

Så koselig da! :) snille venninner du har. Og så mange fine gaver! Vent med å ta av lappene til etter 3D ultralyden da, i tilfelle det kommer en gutt ;)

Så hyggelig :happy:

Så koselig da! :) snille venninner du har. Og så mange fine gaver! Vent med å ta av lappene til etter 3D ultralyden da, i tilfelle det kommer en gutt ;)

Ja, alle lapper er på ☺ men må si jeg nå håper på jente.. selv om jeg ikke tørr å gå til alt for mye innkjøp av jenteting :p

Jeg har ikke venninner som lager babyshower jeg. Ingen gjeng liksom. Det er litt synd egentlig, jeg savner noen som gleder seg skikkelig med meg denne gangen. Det er jo tredje barnet og folk (inkl mannen) synes ikke det er så spektakulært lenger, men for meg er det akkurat et like stort mirakel.

Så koselig! Fikk ikke det sist, for da var det ikke så vanlig enda, men håper på å få den gangen her :p spesielt siden jeg har laget for fire venninner siste året selv

Back
Topp