Hyggelig nabo!

hissigproppen

Forumet er livet
I dag kom en nabo i oppgangen, en litt eldre dame, og ringte på døren...
Hun hadde bare lyst til å gi meg en liten bamse som jeg kunne gi til jenta mi, for hun fikk mange små reklamebamser.

Snuppa ble veldig glad, og nå ligger bamsen i senga og de skal sove sammen [:)]

Syns det var veldig koselig jeg! Og i tillegg har hun vært hyggelig tidligere, og ønsket oss velkommen og smiler alltid til oss!

så hyggelig gjort :)

så koselig da [:)]

ORIGINAL: Zera

Så snill nabo![:D] Tenker det var stas, ja[:)]

så koselig! Mitt hjerte hadde smeltet [:)]

Regner med hun har havnet på julekort lista di ;-)

Å, sånt syns jeg er så koselig!

Vi bodde i en gang med to eldre damer, hun ene banket av og til på for å fortelle meg ting og tang (hun var forferdelig gammel og var av og til helt fjern, stakkar) mens hun andre kom alltid bort med ting til datteren min. Når vi flyttet løp hun etter oss for at vi skulle komme inn og få plukke oss et par strikkede sokker hver før vi reiste, hun var veldig glad i å ha oss som naboer. Og jeg syns det var herlig å ha slike naboer som dem![:D]

ORIGINAL: Puffen

Regner med hun har havnet på julekort lista di ;-)

Lett! [:D]

Få jenta di til å tegne et takkekort til henne, og dere har en venn for livet[:)]
Herlig med slike mennesker!

ORIGINAL: Gollemor

Få jenta di til å tegne et takkekort til henne, og dere har en venn for livet[:)]

DET var smart! [:D]

ORIGINAL: Gollemor

Sign[:)]

Hadde en sånn nabo der vi bodde før. Har fortsatt kontakt med henne, og hun kommer innom på kaffe/vi reiser dit på kaffe innimellom.
Hun gir bursdag og julegaver til barna også. [:)]
Hun er ikke så gammel heller da, er vel i 50 åra en plass, men hun har bare en sønn og han har ikke barn enda, så hun forelsket seg i våres barn. [:)]
Kom med gull kjede i dåpsgave til minste jenta selv om vi hadde flytta allerede da, og jaggu hadde hun med seg "forsinket dåpsgave" til største jenta også, og når største jenta ble født og døpt så kjente vi henne ikke engang. Så herlig dame.

ORIGINAL: snuppis!

så heldig du er som har så snille naboer! Hun må du ta godt vare på, gi henne en liten oppmerksomhet[;)]

Så koselig!! Skulle vært fler som henne[:)]

Back
Topp