hy jenter

GledeSprederen

Gift med forumet
Septembermødre <3
det jeg lurer på i natten er nå har jeg fått legen til og sende meg til syehuset for manglende tr.. hva bruker de og gjøre på sånne undersøkelser noen som har gått igjenom dette eller noe sånn?

takk for svar på forhånd..

Det blir vel en gu, jeg fikk det og innvendig ul
Er så lenge siden jeg ble utredet så husker ikke alt de gjorde.. men har vært igjennom litt blodprøver også[:'(]

ORIGINAL: Novembergull

Det blir vel en gu, jeg fikk det og innvendig ul
Er så lenge siden jeg ble utredet så husker ikke alt de gjorde.. men har vært igjennom litt blodprøver også[:'(]

ok innvendig ul har jeg hatt før siden jeg mistet men åsen blod prøver husker du det?

Det var for å se om jeg hadde el eller ikke. Tok vel en del glass ja! Skal du på utredning?

ORIGINAL: Novembergull

Det var for å se om jeg hadde el eller ikke. Tok vel en del glass ja! Skal du på utredning?

ja tror det var det legen sendte meg til hehe  hadde litt dårlig tid den dagen jeg var der.. hehe jeg har ikke hatt mensen siden feb så han sendte henvisning til sykehuse i hvertfall
er på dag 97 nå

Så bra at du får komme på sykehuset, kanskje de finner mer ut av det! jeg vet alt om lange sykluser, pyton![:'(] 

ja håper de finner ut av dette nå.. jeg som s og si heile veien har hatt stabile sykluser helt fram til o høst da blei det bare tull med heile greia men sier natta jeg nå sove godt  klem

Back
Topp