Hvormange barn ønsket du deg da du var ung?

  • Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Hvor mange barn drømte du om å få som ung?
 
Jeg er fortsatt ung!

Ingen. Men.. harrusett. Minien ville det annerledes gitt. Bra for meg. <3
 
Ska eg vara ærlig så vet eg ikkje om eg har noensinne tenk på hvor mangen barn eg ska ha nær eg var ung .
 
5! Men så fikk jeg nr 1 som 37 og alenemor..så det ser mørkt ut he he
 
Ingen ;) Men så fikk eg ei, og ser no at eg må nesten ha to stk :p haha! Men venter en stund enda. Blir nok stress når hverdagen innhenter oss med full jobb, barnehage og helger/ferier som forsvinner før de starter :p Gruer meg til hverdagen kommer!
 
Tre :) nå har vi to og har startet prøvingen på nr 3 - så er ikke usannsynlig at det blir nr 4 med tid og stunder!
 
Ønsket meg tre, det har vi nå:) tenker ikke på flere nå, men ettersom vi "bare" er 27 år vet man aldri:)
 
Jeg vil nå påstå at jeg enda er ung jeg da :p haha. Men har alltid tenkt 2. Nå har vi 1, så vi får se :) blir nok en til :)
 
Har alltid tenkt mere enn en iallefall, vil gjerne at de skal oppleve å ha søsken :) Blir nok to eller tre med tiden.
 
Da jeg var ung? Ingen.

Det har aldri vært noe ønske. Etter å vært sammen i over 10 år var det på tide å finne ut hvor forholdet bar. Så det ble giftermål og baby. Passet oss ypperlig.

I prøveperioden ønsket vi inderlig. Før det var det bare barnefaren som ville...
 
Back
Topp