Hvorfor?

Linn2010

Flørter med forumet
Anbefaler de at man ikke bruker angelsound for mye? Å hva vil for mye si? Eg brukte den på søndag sammen med kjresten og en gang idag når venninnen min hørte på [:D]
Skal nok ikke bruke den mer egenlti, men greit å vite om hvorfor de anbefaler å ikke bruke den så mye? Noen som vet??

Lurer på dette jeg også...[8|]
Hvor mye er for mye liksom?

Angelsounden fanger bare opp lyder, den sender ingen lydsignaler inn osv.
den fanger bare opp.. så den har ikke noe farlig med seg.

Det jeg har sett av advarsler kommer av at hjertelyden kan være vanskelig å finne, og jordmødre vil ikke at gravide skal stresse eller bli urolige hvis de ikke finner hjertelyden. 

Jeg har brukt min Angelsounds noen ganger men da jeg va hos jordmor i går anbefalte hun at jeg ikke brukte den mer en absolutt nødvendig fordi de ikke har forsket nok på hva hyppig bruk kan føre til ... er kjempe bekymret for at jeg kan ha skadet babyen[:(]

ORIGINAL: MitteMinda

Angelsounden fanger bare opp lyder, den sender ingen lydsignaler inn osv.
den fanger bare opp.. så den har ikke noe farlig med seg.

enig med deg jeg[:)] men har hørt noen som sier at angelsounds også er en doppler som sender ut de samme farlige lydbølgene, men jeg må da ærlig talt påstå at lyden som kommer fra angelsounden ligner alvorlig mye på den fra et lege stetoskop[:-] doppleren som jordmoren bruker er helt annerledes...[:)] og et stetoskop er ikke farlig å bruke døgnet rundt[;)]

Back
Topp