Hvorfor??

Hello_Cupcake

Elsker forumet
Blir dere alle flyttet frem og tilbake i termin fra tidlig UL?

Jeg husker fra sist gang at det er kun på ordinær UL at man skal sette terminen frem eller tilbake og at det er den UL fra sykehuset man skal gå ut i fra.

Fordi det er fra den ordinære UL man får en endelig termindato som er gjeldende og de regner evt. overtid fra.

Jeg hadde bare en ca termin, hadde null peil på EL etc. Men gikk ut fra førstedag mens som alle andre. Da jeg kom på Ul om mandag så sa hun hvor langt jeg var, og det var +2 dager til..så da går jeg utfra den,
.. INNTIL ordinær UL. Og det er såklart den termin som da blir satt som man går utfra! Er som du sier den sykehus og alle går utfra.
Men inntil den dagen går jeg utfra tidlig UL termin kontra vag menstermin [:D]

Jeg har to forskjellige nå, den som er regna ut på BV og den andre som legen min ga.. Er bare 2 dager da, så ikke noe stor forskjell igrunn.. Men skal holde meg ut ifra den som kommer på ordinær ultralyd[:)]

Legen skrev ned både termin etter den UL han tok og menstermin i notatene sine, men på helsekortet skrev han bare menstermin. Der vil jo korrigeres etter ordinær UL, og etter det vil jo bare den følges.

Back
Topp