Hvorfor

x1xfiskebein

Første møte med forumet
Hvorfor krangler dere så sinnsykt her inne på generelt? Kan vi ikke alle sammen bare være venner?

Syns det generelt er så mye krangling her. Folk som for alt MÅÅ si sin mening uansett hva det koster. Har fulgt med her lenge før jeg lagde profil her.

Kan bli ofte heftige diskusjoner her.. sånn har det alltid vært... Sånn er det når mange har sterke meninger[;)]

ORIGINAL: nemi.marselia

koffer lage profil før å klage?

hehe

Heftige diskusjoner er helt greit og veldig morsomt, men har sett mye at kommentarer som er skrevet bevisst for å såre. Under beltestedetkommentarer. Da mister jeg litt respekten for brukerne. Synd, men sant.

ORIGINAL: LilleLalle

vel... det er jo et diskusjonsforum... det er lagd for at folk skal si sin mening [:D] da blir det jo ltt uenigheter og det er jo ingen vei utenom kverulanter,bedrevitere,eller barnslige frø som ikke klarer å holde seg for go,det er jo alle typer mennesker her inne... . Så det er vel kanskje derfor  det blir litt krangling tror jeg [:)]

Yesss, der sa du det mama!!![:D]

ORIGINAL: copyright

Heftige diskusjoner er helt greit og veldig morsomt, men har sett mye at kommentarer som er skrevet bevisst for å såre. Under beltestedetkommentarer. Da mister jeg litt respekten for brukerne. Synd, men sant.

Signerer denne!

ORIGINAL: SiwAogHansLuca

ORIGINAL: LilleLalle

vel... det er jo et diskusjonsforum... det er lagd for at folk skal si sin mening [:D] da blir det jo ltt uenigheter og det er jo ingen vei utenom kverulanter,bedrevitere,eller barnslige frø som ikke klarer å holde seg for go,det er jo alle typer mennesker her inne... . Så det er vel kanskje derfor  det blir litt krangling tror jeg [:)]

Yesss, der sa du det mama!!![:D]

I forhold til hvor mange innlegg som blir skrevet og hvor mange brukere det er her syns jeg det er overraskende lite krangling her.
Det er jo nesten aldri krangel..

Synest ikke det er så mye krangling jeg.. Men heftige diskusjoner innimellom kanskje[8D] Men så er jo dette et diskusjonsforum å da![;)][;)]

Det er greit nok at man har sine meninger, men så er det de som bare mååå
si noe stygt uansett hva det måtte gjelde bare for å fyre opp.
De skal bare gjøre seg bemerket. Det er lite gøy det.

Hadde blitt rimelig dritakjedelig her inne om alle var venner og kun koste med hverandre og aldri sa noe skeivt til noen..
Haha..
"hvorfor kan ikke alle være venner"..?
Naiv much...?

Syns virkelig ikke det er ille her.
Kan til tider være litt usaklig krangling, men diskusjoner må man tåle!
Alle kan ikke være enig og venner hele tiden, da er det en av partene/flere som ikke sier sin egentlige mening.

Back
Topp