x1xfiskebein
Første møte med forumet
Hvorfor krangler dere så sinnsykt her inne på generelt? Kan vi ikke alle sammen bare være venner?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nemi.marselia
koffer lage profil før å klage?
ORIGINAL: LilleLalle
vel... det er jo et diskusjonsforum... det er lagd for at folk skal si sin mening [:D] da blir det jo ltt uenigheter og det er jo ingen vei utenom kverulanter,bedrevitere,eller barnslige frø som ikke klarer å holde seg for go,det er jo alle typer mennesker her inne... . Så det er vel kanskje derfor det blir litt krangling tror jeg [:)]
ORIGINAL: copyright
Heftige diskusjoner er helt greit og veldig morsomt, men har sett mye at kommentarer som er skrevet bevisst for å såre. Under beltestedetkommentarer. Da mister jeg litt respekten for brukerne. Synd, men sant.
ORIGINAL: SiwAogHansLuca
ORIGINAL: LilleLalle
vel... det er jo et diskusjonsforum... det er lagd for at folk skal si sin mening [:D] da blir det jo ltt uenigheter og det er jo ingen vei utenom kverulanter,bedrevitere,eller barnslige frø som ikke klarer å holde seg for go,det er jo alle typer mennesker her inne... . Så det er vel kanskje derfor det blir litt krangling tror jeg [:)]
Yesss, der sa du det mama!!![:D]
ORIGINAL: dios
Jo, okey. Vi kan bare være venner allesammen[:)][:)][:)]