Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hadde tidlig menssmerter siste gangen jeg også snuppa, og for min del var det jo et bra tegn[:)] Krysser fingrene for at det er det for deg også vennen!
Tusen takk jenter [:)] Håper jeg har noe å juble for om 6 dager jeg [:)] Men mistet litt håpet når jeg satte crinonen nå, kom enda litt ferskenfarget crinone ut - sånn som på rugedag 3 [8|] Hmm.. Så det gjenstår å se.. [8|]
Hvorfor blir det farge på crinonen? Det er vel bare tegn på blødninger det eller? [:(]
Fagren på crinone kan også komme fra såre slimhinner.. Er vanlig å få dette tror eg.. Har ikke gått på det selv, så snakker ikke av erfaring.. [:)]
Slapp av, og senk skuldrene.
Ikke lenge til du får svar nå, Lille mille! På rugedag 9 allerede! [:)][:)][:)] Er veldig spent på dine vegne og håper spiren i magen har festet seg godt fast!
Hei jenter [;)] Tror jeg holder meg unna sniktesting jeg, føler det bringer ulykke - iallefall for min del [&:] Har ikke kjøpt test enda heller, tror jeg venter så lenge jeg kan jeg. Også gidder jeg ikke brenne bort en test dersom blødningen kommer før testedag heller. [&:] Også er jeg veldig redd for testemonsteret også [:(]