Hvorfor..

Lille Mille

Gift med forumet
har jeg menssmerter allerede nå?! [:(] Vil ikke ha tanta på besøk!

Tro meg, jeg kjenner ikke etter symptomer eller noe, men dette kan jeg ikke unngå å kjenne - for det er virkelig menssmerter [:(] Akkurat som tanta kommer om noen dager...

ikke kom!

Mensmerter så tidlig, syns jeg bare hørtes ut som et godt tegn jeg...! [:)] Umulig å bli klok på alle tegnene kroppen sender, men jeg tror definitivt ikke mensen er på vei enda! Bare kos deg videre i rugeperioden du, Lille Mille! Jeg krysser fingrene for deg! [:)]

Takk Tøysa [:)] Skal prøve å kose meg videre, men det er så skummelt.. Forventer nesten at tanta kommer lenge før testedagen pga disse menssmertene.. [:(]

Det kan bare hende at progesteronet tuller litt med kroppen din. Du får det, ikke sant? Du får nok ikke mensen så kjapt etter innsettet :)

Tar Crinone iallefall.. vet ikke om det kan tulle sånn med kroppen jeg [8|]

Mhm, men da er det nok den skal du se... Den skal gi samme symptomer som ved tidlig graviditet som jo også er de samme som PMS (ofte). Det ordner seg skal du se [:)]

Tusen takk for oppmuntrende ord Vakle [:)] Får bare smøre meg med tålmodighet, og satse på at det gir seg [:)]

Det er helt vanlig i rugetiden mener jeg. Jeg hadde mye mensmurringer og var sikker på at mensen skulle komme.

Får bare satse på at det er normalt [:)]

Litt detaljer her [&:] Når jeg satte crinonen nå kom det noe gammelt ut også med ferskenfarge - hjelp! Er ikke dette tegn på blødning? Eller blir det bare masse rare farger uansett hva som skjer der nede? [8|]

Er du allerede så lang. Så spennende det er.

XXXXX alt jeg har for at ikke tanta kommer!!!

Lykke til...

ORIGINAL: Pastella

Er du allerede så lang. Så spennende det er.

XXXXX alt jeg har for at ikke tanta kommer!!!

Lykke til...

Tusen takk Pastella'n min [:)] Trenger all kryssing nå tror jeg! [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Får bare satse på at det er normalt [:)]

Litt detaljer her [&:] Når jeg satte crinonen nå kom det noe gammelt ut også med ferskenfarge - hjelp! Er ikke dette tegn på blødning? Eller blir det bare masse rare farger uansett hva som skjer der nede? [8|]

Dette er heeeelt vanlig, du kan til og med oppleve at det som kommer ut er svart!! Don't worry[:)] Og mens murring er HEEEEEELT vanlig, og kan på slutten av rugetiden være like positivt som negativt. Jeg hadde det langt ut i svangerskapet[:D]

Åh, takk Sarah! [:)] Da trenger jeg ikke bekymre meg for at tanta kommer med en gang iallefall.. [;)] Så får vi bare se når det nærmer seg testedagen, om det har kommet noen blødning eller ikke..

Støtter de andre her.. [:D]

Ikke bekymre deg.. Bekymringene kommer nok etterhvert når dine små begynner å løpe ute... [:D]
Nyt rugetiden, og slapp av... Dette går så bra det kan gå.. [:)][;)]

ORIGINAL: Lille Mille

har jeg menssmerter allerede nå?! [:(] Vil ikke ha tanta på besøk!

Tro meg, jeg kjenner ikke etter symptomer eller noe, men dette kan jeg ikke unngå å kjenne - for det er virkelig menssmerter [:(] Akkurat som tanta kommer om noen dager...

ikke kom!

Sniker litt fra oktoberforumet...
Når egget fester seg i livmoren kan dette gi menssmerter (jeg fikk menssmerter med tak i mage og korsrygg) og noen får en liten festeblødning. krysser fingrene for deg [:)]

Tusen takk alle sammen [:)] Jeg får gjøre som Nesing sier; kaste alle de negative tankene over bord [;)] For jo, vi har en avtale vi snuppa! Positiv test coming up! [:D]

Er mange som har smerter som kan likna på menssmerter tidleg i ein graviditet så får satsa på det er eit godt tegn! Eg hadde masse sånne smerter då eg var gravid i 07. Det endte jo med SA då riktignok, men det var sikkert pga dårlig kvalitet på mine egg. Håpar ei spire klorar seg godt fast hos deg!

signerer det de andre jentene skriver[;)][;)]kos deg videre i rugetida[;)][;)]

Senk skuldrene og pust med magen[:)][:)][:)] Det er nok ikke tanta som kommer alt nå[:)][:)][:)] Jeg har for lengst gitt opp disse kroppene, lever jo sitt eget liv[:D][:D][:D] Koooooos deg du lille hønemor[;)][:D][:D][:D]

Så søte og flinke dere er til å få meg på bedre tanker [:)] Takk snuppelupper! [:)] Og i dag, foreløpig iallefall, kjenner jeg ikke noe - så får ta en dag om gangen [:)]

Back
Topp