Hvorfor..

så flott, måtte det fortsette slik, at du ikke kjenner noe, og at du ikke begynner å blø...skal gå denne gang[:)][:)][:)][:)]

hadde tidlig menssmerter siste gangen jeg også snuppa, og for min del var det jo et bra tegn[:)] Krysser fingrene for at det er det for deg også vennen!

masse lykke til:) tenk positiv :)

Åssen går det med deg lille mille?

Tusen takk jenter [:)] Håper jeg har noe å juble for om 6 dager jeg [:)] Men mistet litt håpet når jeg satte crinonen nå, kom enda litt ferskenfarget crinone ut - sånn som på rugedag 3 [8|] Hmm..  Så det gjenstår å se.. [8|]

Hvorfor blir det farge på crinonen? Det er vel bare tegn på blødninger det eller? [:(]

Fagren på crinone kan også komme fra såre slimhinner.. Er vanlig å få dette tror eg.. Har ikke gått på det selv, så snakker ikke av erfaring.. [:)]
Slapp av, og senk skuldrene.

Ikke lenge til du får svar nå, Lille mille! På rugedag 9 allerede! [:)][:)][:)] Er veldig spent på dine vegne og håper spiren i magen har festet seg godt fast!

Hei jenter [;)] Tror jeg holder meg unna sniktesting jeg, føler det bringer ulykke - iallefall for min del [&:] Har ikke kjøpt test enda heller, tror jeg venter så lenge jeg kan jeg. Også gidder jeg ikke brenne bort en test dersom blødningen kommer før testedag heller. [&:] Også er jeg veldig redd for testemonsteret også [:(]

Back
Topp