*vizzwazz*
Elsker forumet
blir noen hardkokte egg grønne i kantene? Noen som har peiling på hvorfor eller om det er en grunn til det? Har lurt på om det kan være fordi jeg koker de for lenge... Er fæl til å ta sånn ca tid og ikke se på klokka! [:D] Har det kanskje noe med at legges i kjøleskap før de er helt avkjølte? Det har ihvertfall ikke noe med datomerkingen å gjøre for den sjekker jeg alltid...
Mange egg som har gått rett i søpla pga dette... Jeg spiser ihvertfall ikke egg med noe grønt på.. Æsj....[:'(]
Christina bestillte egg på nista i dag så jeg kokte et egg i går kveld og la det i kjøleskapet... Det var grønt inni så det ble ikke noe egg på nista... Tenker hun er skuffet når hun åpner matpakka! Glemte å si det til henne...
Mange egg som har gått rett i søpla pga dette... Jeg spiser ihvertfall ikke egg med noe grønt på.. Æsj....[:'(]
Christina bestillte egg på nista i dag så jeg kokte et egg i går kveld og la det i kjøleskapet... Det var grønt inni så det ble ikke noe egg på nista... Tenker hun er skuffet når hun åpner matpakka! Glemte å si det til henne...