Hvorfor....??

2barn+1påvei

Blir kjent med forumet
...er jeg såååå utrolig gidda løs???

Jeg kjenner vårfølelsen og varmen fra sola spre seg i kroppen når den skinner inn vinduet her jeg sitter, men hvorfor er jeg likevel så utrolig gidda løs??

Hver vår pleier jeg å være en duracell kanin på denne tiden av året, all skitt og møkk fra vinteren skal vaskes og skures ut av huset, men nå bare sitter jeg og stirrer surt på disse hybelkaninene som for kort tid siden var små og søte!! Nå ser de mer ut som en ilder som svever bortover gulvet når jenta mi hopper strikk inne i stua.
Samtidig er katten inne i en utrolig irriterende røytende periode, så støvsugeren jeg nå prøver å overse burde virkelig fått kjørt seg......

Er det bare meg, eller er det tilfeldigvis noen andre som lider samme skjebne som meg ?? ;)

Jepp, samme her altså... Sjelden jeg gidder å gjøre noe mer enn støvsuging, og det er kun når jeg MÅ:p uff, får helt vondt av meg selv av og til, for det tar jo ikke lang tid, men jeg klarer virkelig ikke å skjerpe meg å bare gjøre det! Blæ... Håper det kommer seg utover våren!

Jeg har kjøpt meg robotstøvsuger og har vaskehjelp 1-2 ganger i mnd... Latere enn det blir man vel ikke?? :p men fint å bruke energien på noe annet enn husarbeid da.

Jeg har kjøpt meg robotstøvsuger og har vaskehjelp 1-2 ganger i mnd... Latere enn det blir man vel ikke?? :p men fint å bruke energien på noe annet enn husarbeid da.

Hvor mye betaler du til h*n som er vaskehjelp? Timebetalt?

Vil også ha vaskehjelp engang iblant...

Hvor mye betaler du til h*n som er vaskehjelp? Timebetalt?

Vil også ha vaskehjelp engang iblant...

Betaler 1800kr i mnd. Da tar de alt av rengjøring som støvsuging, teppebanking, gulvvask, vask av alt på kjøkken og bad og bytter sengetøy - dette er 2 ganger i mnd. vasker kjøleskap og komfyr, vinduer og dører osv 1 gang i mnd. De er her 2 fredager i mnd! Legg ut jobben på anbud eller lei gjennom et firma :)

Back
Topp