Hvorfor

Vet!

Skjønner ikke hvorfor, det er vel bare å vente på mensen og så teste hvis den ikke kommer iløpet av en uke fra når den skulle, da er det rimelig bankers uansett.

" Jeg har følt meg trett, og ømme pupper, og vondt i magen, og kvalm, og lukter er plagsomme, og oppblåst, og vondt i ryggen" osv osv. "KAN JEG VÆRE GRAVID"???

Ja det kan du.
Eller du kan være innbildt gravid. Som oftest er det dem som håper på å være gravid, men ikke er det, som har de sterkeste symptomene, og de fleste av dem.

Ja, tenkte jeg skulle bestille noen av de for å ha liggende. hører jo om de som blir gravid med spiral og når jeg har blitt gravid så raskt før kan jeg raskt bli en av dem :p

Etter at jeg fikk spiral så tror jeg at jeg er gravid hver mnd. Har utrolig mange symptomer, og fantomspark. Og i uken (e) før mensen kommer så er det enda verre. Vondt i puppene, ekstremt oppblåst og alt det der. :p Skulle jeg testa hver mnd så kunne jeg vel snart reist på ferie for dem pengene. ;)

Det blunkende smilefjeset i den setningen var for at du skulle skjønne at det var en liten spøk, men så feil kan man ta.
Om du har for vane å være frekk med folk du ikke kjenner i en setning for så å "spøke" med dem i det neste foreslår jeg at du finner en bedre måte å få frem poengene dine på. Om ikke bør du forberede deg på å bli "misforstått" ca hver gang du gjør det....

Skjønner at folk trenger å lufte ut spm rundt om de kan være gravide, men kan de ikke spørre på før svangerskapet istedenfor på generelt?!!!

Skjønner at folk trenger å lufte ut spm rundt om de kan være gravide, men kan de ikke spørre på før svangerskapet istedenfor på generelt?!!!

Det er lett å bomme litt på hvor man stiller spørsmål, spesielt om man er ny her. Jeg var iallfall veldig usikker de første gangene jeg oppretta en tråd. Man må ha vært litt innom ut på de ulike delforumene for å vite hva som finnes her. Moderatorene flytter jo på tråder innimellom så ingen krise.

For en latterlig tråd! :P Jeg ser også enkelte unødvendige tråder her, men jeg henger dem ikke ut i en egen tråd for det.

Det er jo ingen hemmelighet at det er knyttet ganske mye spenning til symptomer på graviditet, så det er vel ikke så rart at folk spør etter andres erfaringer. Jeg tror de er ganske bevisste på at å få 100% riktig svar så må de ta en test.

Spørsmålet irriterer ikke meg og jeg leser tråden uten å svare.. For når noen skriver at de har hatt sex og ikke fått mensen til riktig tid, og deretter spør om vi tror hun kan være gravid.. Hva skal man svare? Fakta er jo at sex kan føre til graviditet, noe annet svar kan vi jo strengt tatt ikke gi.. Det er nok dyrt å kjøpe test ved hver mistanke, men det er jo det eneste som kan gi en svar.. For alt jeg vet, kan jo vedkommendes menstruasjon være forsinket.. Flirer derfor litt for meg selv når jeg leser disse trådene, men fortsett gjerne å spørre for min del ;)

Om du har for vane å være frekk med folk du ikke kjenner i en setning for så å "spøke" med dem i det neste foreslår jeg at du finner en bedre måte å få frem poengene dine på. Om ikke bør du forberede deg på å bli "misforstått" ca hver gang du gjør det....
Det har du nok rett i.

Back
Topp