Hvorfor

mammatilgutt

Elsker forumet
Står guttungen alltid så sykt tidlig opp når vi sover hos min mamma å stefar?? :/ hjemme sover han til sånn ca 7 men hos de våkner han 5- halv 6..... hvorfor er det sånn? :/ som regel er det jo motsatt. Alle e kjenner sier at barnasover lengre hos besteforeldrene enne hjemme! Kunne det ikke vært sånn for meg å! :P

Hvordan sover dere når dere er der?
Er ikke unormalt at barn står opp tidligere dersom alle sover på samme rom enn dersom de sover på eget...

Min sover mye lenger her hjemme enn hos besteforeldre.Tror nok det er fordi det er mye mere bråk der.

Hvis han ikke sover så veldig ofte der er det kanskje ikke så rart om han sover lettere?

Har det også sånn, og spør om det samme:-) Vi er jo helt utslitt etter å ha vært der på besøk...

Her er det veldig omvendt :P Her hjemme står han alltid opp rundt kl 6 på morraen, mens hos besteforeldrene sover han til både kl 8 og 9 noen ganger :P

Her er det et stort mysterirum at i ukedagene må e dra han ut av sengetøyet kl 07.00, mens i helgene er han oppe mellom 05.30-06.30.. *Gjesp*
Ferie er et lite unntak. I sommerferien kunne han fint sove til 09-10 om mårran.

Nye plasser er han gjerne en sovedukke. Hadde avtalt med mamma og pappa i vår om at vi sendte han inn til de mårran etter sia de er tili oppe og vi kunne tenke oss å sove lenge. Den som våkna kl 10.00 var han :P

Her er det et stort mysterirum at i ukedagene må e dra han ut av sengetøyet kl 07.00, mens i helgene er han oppe mellom 05.30-06.30.. *Gjesp*
Ferie er et lite unntak. I sommerferien kunne han fint sove til 09-10 om mårran.

Nye plasser er han gjerne en sovedukke. Hadde avtalt med mamma og pappa i vår om at vi sendte han inn til de mårran etter sia de er tili oppe og vi kunne tenke oss å sove lenge. Den som våkna kl 10.00 var han :p
Hahaha,akkurat slik er det her å.

Nye plasser er han gjerne en sovedukke. Hadde avtalt med mamma og pappa i vår om at vi sendte han inn til de mårran etter sia de er tili oppe og vi kunne tenke oss å sove lenge. Den som våkna kl 10.00 var han :P

Heldige !! Hjemme har han kunnet sove til 9 et par ganger ellers er vi alltid oppe seinest 7! :P og alle andre steder er han opp kl 5..

Hahaha,akkurat slik er det her å.

Ja si det... Må man så må man :P Men må si jeg gruer meg litt til nattevåking for så å måtte opp tidlig i tillegg med lillegutt, da vi venter ei lita jente i februar :P

Dere er heldige! :) ja det kan e tenke meg blir litt tungt! Kan jo hende dere er heldige med denne jenta og at ho sover mye på nattaen da ;)

Dere er heldige! :) ja det kan e tenke meg blir litt tungt! Kan jo hende dere er heldige med denne jenta og at ho sover mye på nattaen da ;)

Ja, gleder meg veldig til hun kommer ut til oss :) Og nattevåkingen er ho verdt det må jeg si ;) Så får sambo bare trø til så godt han kan han også, sånn at ho mor kanskje kan få sovet ut litt en gang i blandt ;)

Back
Topp